Pieno apdirbimo įmonės rinkodaros planas


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Rinkodaros kompleksas. Rinkos tyrimas. Konkurentų analizė. Mikro aplinka. Makro aplinka. Rinkos segmentavimas. Vartotojo elgesio faktoriai. Prekės politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūra.


Įmonės vadovausis gamybos koncepcija – sieks sumažinti gamybos kaštus ir pardavimo kainą gaminant daug vienodų, tačiau paklausių prekių.

Atlikęs tyrimą galiu daryti išvadą, kad 61% ir 39% moterų, kurių dauguma yra studentai ir jų amžius yra 18 - 23 metai:

1. įvairius pieno produktus vartoja1-3 ar 3-5 kartus per savaitę;

4. dauguma rinkdamiesi pieno produktus kreipia dėmesį į kainą;

5. ekologiškiems pieno produktams pirmenybę teikiantys ir neteikiantys pasiskirstė beveik per pusę;

6. mano, kad pieno produktus geriausia reklamuoti per televiziją ir internetu, tačiau nebuvo neišskyrė vieningos nuomonės ar pieno produktai yra pakankamai reklamuojami.

Iš šios apklausos galima daryti išvadą, kad tikslinė rinka yra - studijuojantys vyrai nuo 18 iki 23 metų.

Reklama televizijoje, spaudoje, internete, skelbimuose viešose erdvėse, krepšinio klubas įmonės pavadinimu ir logotipai ant komandos marškinėlių, renginių ir organizacijų rėmimas

Reklama televizijoje, spaudoje, internete, skelbimuose, viesuose erdvese, lauko stendai, skrajutes i namus

Reklama televizijoje, spaudoje, internete, skelbimuose viešuose erdvėse, logotipai ant KK „Žalgiris“ marškinėlių, renginių ir organizacijų rėmimas

Reklama televizijoje, spaudoje, internete, viešajame transporte, lauko stenduose, skrajutės

Visos mūsų lyginamos konkurentės yra stambios įmonės dėl to jos šioje srityje turi pranašumą, nes mūsų įmonė yra vidutinė. Visų konkurenčių kaip ir mūsų prekių asortimentas - pieno produktai. Mūsų įmonė lyginant su kitomis įmonėmis pagal papildomai teikiamas paslaugas yra lygiavertė ir kaip konkurentės taip pat superka žaliavinį pieną. Lyginant prekių kainas visos mūsų konkurentės siūlo labai įvairias kainas, priklausomai nuo prekinio ženklo. Mūsų įmonė turi 2 prekinius ženklus, kurių vienas siūlo žemesnes ir kitas aukštesnes nei rinkos kainos. Mūsų įmonė pagal pateikimą užsiima tik didmenine prekyba todėl esame lygiaverčiai su AB „Vilkyškių pieninė“, tačiau mus šioje srityje lenkia kitos 3 konkurentės, nes užsiima tiek didmenine, tiek mažmenine prekyba. Reklamos priemonių srityje visos mūsų konkurentės yra pranašesnės, nes mūsų įmonė reklamuoja savo produkciją tik internete, spaudoje ir ant stendų viešose erdvėse. Mes skatiname pardavimus tik įvairiomis akcijomis ir dalyvavimu įvairiose parodose kai kitos įmonės dar skatina pardavimus remdamos krepšinio komandas. Ryšių su visuomene srityje mūsų įmonė turi tik interneto svetainę ir yra mažiau konkurencinga nei kitos, nes jos turi savo žurnalą, rengia pranešimus spaudai.

Pieno apdirbimo įmonės rinkodaros planas. (2015 m. Gegužės 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/pieno-apdirbimo-imones-rinkodaros-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 22:11