Pieno produktų vartotojų motyvacijos tyrimas


Vartotoju motyvacija tyrimas. Vartotoju motyvacijos tyrimo budai. Vartotojų motyvacijos analizė.

Vadybos kursinis darbas. Pieno produktų vartotojų motyvacijos tyrimas. Įvadas. Vartotojo motyvacijos teoriniai aspektai. Motyvų konfliktai ir tyrimai. Informacijos svarba vartotojo motyvacijai. Vartotojo požiūrio formavimas. Vartotojo motyvacija pasirenkant pieno produktus. Pieno produktų vartotojų motyvacijos tyrimo rezultatų analizė. Išvados. Informacijos šaltinių sąrašas. Priedai.


Tyrimo objektas: pieno produktų vartotojai.

Tyrimo tikslas –

Tyrimo uždaviniai:

1.apibendrinti vartotojų motyvacijos teorinius aspektus;

2.ištirti pagrindinius pieno produktų vartojimo motyvus.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • 21 puslapis (3789 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 55 KB
  • Pieno produktų vartotojų motyvacijos tyrimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Pieno produktų vartotojų motyvacijos tyrimas. (2013 m. Balandžio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/pieno-produktu-vartotoju-motyvacijos-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 02:20