Pieno rinkos apžvalga


Vadybos skaidrės. Pieno gamybos rinkos žvalgibinis tyrimas. Mikroaplinkos apžvalga Makroaplinkos rinkos apžvalga Apklausa Apklausos analize Išvados. Makroaplinka. Pieno ūkis Lietuvos bendrojoje žemės ūkio produkcijos struktūroje užima trečiąją vietą. -01-01 Lietuvoje buvo. Lietuviškas pienas. Mikroaplinka. Lietuvoje veikia. Lietuvos pieno gamintojų prekiniai ženklai. Populiariausia prekė 2012m. Populiariausias UATpienas – „Mū“ (AB „Pieno žvaigždės“Apklausoje dalyvavo 21 žmogus. Apklausos tikslai. Kokio amžiaus ir socialinės padėties žmonių grupė linkę pirkti lietuviškos gamybos pieno produktus. Vienareišmiškai galima. Šaltiniai.


Vienareišmiškai galima pasakyti,kad dauguma vietinių produktų pirkėjų visų pirmą domisi kokybe ir tik poto tik kaina. 2) Pridėdama dalis pri to yra,tai,kad vietinių gamintojų kainos ir kokybė tenkina vartotoją,kuris neperka importuoto gaminio 3) Žmonės nori žemių vietinių produktų kainos ir aukštesnės kokybės.Pagrindinis nepasitenkinimas vietinias gamintojais yra informacijos trūkumas. Žmonės reikalauja daugiau išsamios ir nuoseklios informacijos apie vietinius produktus.Mes turėtume atkreipti dėmesį, kad žmonės pasitiki lietuviška produkcija,bet nori didesnio skatinimo.   4 )Dauguma apklaustųjų (56,5% ) mano,kad Lietuvos pieno ūkio rinką vystosi į gerą pusę, todėl vertina ją teigiamai.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2014 m.
  • 12 puslapių (462 žodžiai)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 281 KB
  • Pieno rinkos apžvalga
    10 - 4 balsai (-ų)
Pieno rinkos apžvalga. (2014 m. Rugsėjo 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/pieno-rinkos-apzvalga.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 20:14