Pilatės poveikis nugaros skausmui


Medicinos referatas.

Turinys. Įvadas. Pilates nauda. Pratimai padedantys sumažinti nugaros skausmą.


Pratimo atlikimas. Pratimas atliekamas klupint ant kelių, plaštakomis atsirėmus į grindinį. Tiesiant vieną ranką į priekį reikia ištiesti priešingą koją atgal ( jei tiesiate kairę ranką į priekį reikia tiesti dešnę koją atgal). Galūnės turi sudaryti tiesę su visu kūnu. Atliekant pratimą reikia laikyti įtempus nugaros bei sėdmenų raumenis, laikyti nugarą tiesią. Kvėpavimas reikalingas viso pratimo metu. Ištiesus galūnes laikyti jas 10-15 sekundžių, pakartojimus atlikti pagal galimybes.

Poveikis. Pratimo metu gerinamas balansas, stiprinami nugaros, sėdmenų, kojų dvigalviai raumenys.

Pratimo atlikimas. atsistokite keturpėsčias turite atsiklaupti ir įsiremti į grindis ištiestomis rankomis,delnai turi atsidurti ties pečiais,visiškai atpalaiduokite nugarą ir pilvą – tegul jis netgi šiek tiek išlinksta,būkite tokioje pozicijoje 5 sekundes,po to išrieskite nugarą į viršų ir vėl sustinkite 5 sek.kartokite 10 kartų. Pratimo metu kvepuoti.

Poveikis.Pratimo metu stiprinami gilieji raumenys, atpalaiduojama nugaros raumenys, stiprinama preso raumenys.

Pratimo atlikimas. Pradėti gulint ant pilvo, pakelti krūtinę nuo žemės, kojas laikyti prispaudus. Rankomis nuo savęs į šonus imituoti plaukimą brąstu. Kvėpavimas reikalingas viso pratimo metu, kartoti 15-20 kartų.

Neutrali padėtis:gulima ant pilvo, rankos ištiestos į viršų priešais save, kojų pirštai ištempti, nugara tiesi, išlaikomas ilgas nugarinis kaklas, gaktikaulis ir klubakauliai vienoje plokštumoje.

Atliekamas judesys: vienu metu keliama į viršų priešinga ranka ir priešinga koja, galva nenuleidžiama žemyn, nugara išlieka neutralioje padėtyje, išlaikomas ilgas nugarinis kaklas, koja ir ranka pakeltos tiek, kad klubai nekiltų nuo kilimėlio ir nevyktų rotacija į šonus, lėtai nuleidžiama ir kartojama su priešinga ranka ir koja.

Dirbantys raumenys:dvigalvis/trigalvis žasto r., ilgiausias nugaros r., tiesiamasis nugaros r., plačiausiasis nugaros r., sėdimieji r., hamstringai.

  • Medicina Referatai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Gintarė
  • 11 puslapių (1580 žodžių)
  • Universitetas
  • Medicinos referatai
  • Microsoft Word 272 KB
  • Pilatės poveikis nugaros skausmui
    10 - 2 balsai (-ų)
Pilatės poveikis nugaros skausmui. (2017 m. Spalio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/pilates-poveikis-nugaros-skausmui.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 25 d. 11:43