Piliečiai kaip klientai - teigiami ir neigiami aspektai teikiant viešasias paslaugas


Bendrosios viesosios gerybes. Piliečiai kaip klientai: teigiami ir neigiami aspektai teikiant viešąsias paslaugas.

Viešojo administravimo referatas. Piliečiai kaip klientai: teigiami ir neigiami aspektai teikiant viešąsias paslaugas. Įvadas. Viešųjų paslaugų samprata ir klasifikavimas. Piliečio kaip kliento identifikavimas. Teigiami pavyzdžiai teikiant viešąsias paslaugas. Neigiami pavyzdžiai teikiant viešąsias paslaugas. Išvados. Literatūra.


Analizuojant teigiamą viešųjų paslaugų teikimo apsektą ir akcentuojant pilietį kaip klientą, galima kaip pavyzdį pateikti viešąjį transportą, kuris yra prieinamas bet kuriai socialinei žmonių grupei bei yra taikomos valstybinės nuolaidos. Teigiama pusė ir ta, kad yra tokių viešųjų paslaugų, kuriomis gali naudotis visi, nepriklausomai nuo to, ar jie bent kiek finansiškai prisidėjo prie tos viešosios gėrybės sukūrimo, ar ne. Piliečio kaip kliento interesus tenkina ir tai, kad viešoji gėrybė gali būti vartojama tuo pat metu keleto asmenų, kurie nekonkuruoja tarpusavyje. Taip sutaupomos lėšos, nes vienu metu paslauga pasiekia daugelį vartotojų ir jos kokybė nuo to nesumažėja.

Piliečiai kaip klientai - teigiami ir neigiami aspektai teikiant viešasias paslaugas. (2013 m. Balandžio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/pilieciai-kaip-klientai---teigiami-ir-neigiami-aspektai-teikiant-viesasias-paslaugas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 18:12