Pilvo presas


Kūno kultūros referatas. Rankų tiesimas su lubų lynu. Rankų lenkimas su štanga stovint. Stangos arba hanteliu spaudimas gulint normaliai. Atsilenkimai presui. Stangos spaudimas uz galvos. Pasistiebimai stovint.


4. ATSILENKIMAI PRESUI• Uzkiskite pedas uz atsisedimo lentos koju laikiklio ar tegul partneris laiko uz pedu;• Uzdekite rankas ant galvos, smakra prilenkite prie krutines;• Gulkite ant nugaros;• Grizkite i pradine padeti;• Ikvepkite - leisdamiesi, iskvepkite – kildami;• Kad pratimas butu sunkesnis, ant krutines ar uz galvos laikykite nedideli svori.

5. STANGOS SPAUDIMAS UZ GALVOSPatarimai ir komentarai:• Atsiseskite ant suolelio galo ir kojomis tvirtai remkites i grindis;• Pakelkite stanga ir nuleiskite ja uz galvos;• Istempkite krutine, nelenkite nugaros;• Isspauskite stanga virs galvos i istiestu ranku auksti;• Judesys turi buti letas, vienodas - islaikantis raumenu itampa;• Nuleiskite stanga i pradine padeti;• Ikvepkite stumdami, iskvepkite leisdami;• Si pratima galima daryti stovint, bet uztai bereikalingai daugiau apkraunamas stuburas ir nugaros raumenys.

Pilvo presas. (2013 m. Birželio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/pilvo-presas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 20:09