Pirkimo įpročiai


Ekonomikos tyrimas. Įvadas. Tyrimo metodologija. Tyrimo metodai. Respondentų socialinė, demografinė charakteristika. Materialinė respondentų analizė. Gaunamų pajamų vertinimas. Respondentų pirkimo įpročių vertinimas. Išvados. Literatūra. Priedai.


Probleminis klausimas – Kokie respondentų pirkimo įpročiai?

Tyrimo tikslas – įvertinti respondentų pirkimo įpročius.

Tyrimo uždaviniai:

1.Išsiaiškinti vidutines apklaustųjų mėnesio išlaidas.

2.Įvertinti respondentų pirkimo įpročius.

  • Ekonomika Tyrimai
  • 2014 m.
  • 20 puslapių (2455 žodžiai)
  • Ekonomikos tyrimai
  • Microsoft Word 72 KB
  • Pirkimo įpročiai
    10 - 3 balsai (-ų)
Pirkimo įpročiai. (2014 m. Spalio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/pirkimo-iprociai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 22:20