Planšetiniai kompiuteriai marketingo tyrimas


Marketingo referatas. Nuomonės apie planšetinius kompiuterius tyrimas. Tyrimo objekto pristatymas ir marketingo tyrimo problemos formulavimas. Marketingo tyrimo tipo ir metodo parinkimas. Tyrimo metodikos parengimas. Duomenų rinkimas ir jų paruošimas. Duomenų analizė ir tyrimo rezultatų interpretacija. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas. Priedai.


Planšetiniai kompiuteriai kasdien tobulinami, o parduotuvių lentynose galima pastebėti vis daugiau šių kompiuterių. O ir vartotojai vis labiau „varvina seilę“ ir renkasi šiuos kompiuterius, o stacionariųjų bei nešiojamųjų kompiuterių paklausa mažėja. Todėl labai svarbu išgirsti vartotojų nuomonę apie šiuos naujausius planšetinius kompiuterius.

Kas yra planšetinis kompiuteris (angl. tablet computer)? Esminis planšetinių kompiuterių privalumas prieš nešiojamuosius kompiuterius – jie yra žymiai lengvesni, tačiau turi didesnės talpos elementą, taigi be įkrovimo gali ištverti kur kas ilgiau. Todėl juos ypač pamėgo interneto entuziastai, kuriems svarbu būti nuolat pasiekiamiems, bendrauti internetu ar sekti naujienas.

  • Marketingas Referatai
  • 2013 m.
  • 21 puslapis (4282 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 45 KB
  • Planšetiniai kompiuteriai marketingo tyrimas
    9 - 3 balsai (-ų)
Planšetiniai kompiuteriai marketingo tyrimas. (2013 m. Sausio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/plansetiniai-kompiuteriai-marketingo-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 18:15