Plytų krovimų darbų technlogijos


Logistikos kursinis darbas. Įvadas. Krovinio analizė. Krovinio pakuotė. Transporto priemonės parinkimas. Transporto priemonės ašių apkrova. Pakrovimo iškrovimo priemonės. Pakrovimo priemonė. Iškrovimo priemonė. Pakrovimo, iškrovimo priemonių našumas. Tvirtinimo priemonės. Krovimo darbų saugos analizė. Išvados. Literatūra.


Didėjant šalių ekonomikai vis didėja ir krovinių vežimas, nes šie du aspektai vienas be kito negali plėstis. Todėl atsiranda vis daugiau įmonių kurios siūlo savo pervežimo paslaugas. Tačiau į terminą krovinių vežimas neįeina vien tik krovinio pristatymas iš taško A į tašką B, jį taip pat sudaro tokios operacijos kaip: sandėliavimas ir saugojimas, komplektavimas ir įpakavimas, maršruto parinkimas, transporto priemonių techninis aptarnavimas, bei vežimas bet kokia transporto rūšimi. Visų šių operacijų tikslas yra sklandus krovinio pervežimas klientui.

Šiuolaikinis verslas negali apseiti be krovinių vežimo, nes tai viena iš pagrindinių verslo šakų, be kurios žaliavos nepasiektų gamybos, o pagaminti produktai nepasiektų vartotojų. Todėl šis procesas yra sudėtingas, nes jam gali pakenkti aplinkos poveikis, turi būti gerai suderintas. Organizuojant krovinių vežimo technologijas teisingai ir gerai sprendžiant iškilusias problemas, galima tikėtis, kad krovinys pasieks tikslą be nuostolių.

Darbe bus bandoma išspręsti visas problemas susijusias su krovinio transportavimu ir jų išvengti.

Darbo tema –Plytų krovimo darbų technologija.

Darbo tikslas – išanalizuoti plytų pakrovimo ir iškrovimo technologiją.

Darbo uždaviniai:

Teorinę problemos analizę (kraunamo krovinio analizę);

Tinkamos transporto priemonės parinkimą;

Optimalios pakrovimo mašinos parinkimą;

Tinkamą krovinių tvirtinimo parinkimą;

Transporto priemonės ašių apkrovų nustatymą;

Optimalios iškrovimo mašinos parinkimą;

Pakrovimo ir iškrovimo mašinų našumo ir pakrovimo, iškrovimo laikų skaičiavimą.

Nubraižyti krovinio pakrovimo, tvirtinimo, iškrovimo schemas, pasirenkant mastelį.

Paprastai plytos pakuojamos ant Euro2 padėklų kurio matmenys yra 120 x 100 cm. Nes tokio tipo padėklas atlaiko 1,5 t krovinį. Ant tokio padėklo telpa 240 silikatinių plytų vidutinio dydžio. Euro padėklai naudojami nuolat gabenant įvairius krovinius, nes tai labai patogus pagrindas kuris yra standartinio dydžio ir pagal jo išmatavimus yra suprojektuota visų krovininių automobilių krovimo platforma.

Krovinių gabenimas kelių transportu yra labai lanksti transporto rūšys. Kelių transportu galima gabenti įvairių rūšių ir gabaritų krovinius su palyginus mažais kaštais. Klientas gali pasirinkti sau pagal poreikį tinkamiausią transportą. Krovinį gabenant automobilių, jį galima pristatyti į atokiausią kampelį, sunkiai privažiuojamą.

Krovinių gabenimo srityje labai svarbu pasirinkti tinkamiausią transporto priemonę, kuri būtų pati tinkamiausia konkrečiam kroviniui gabenti. Pasirinkus tinkamiausią transporto priemonę mažiau sugaištama laiko, greičiau vyksta pakrovimo ir iškrovimo darbai, sutaupoma pinigų.

Pagrindinės techninės eksploatacinės savybės automobilių kurie gabena krovinius yra šios:

Volvo FMX Crane turi 400 AG variklį, masė be krovinio – 16 t, keliamoji galia – 34t. Jame sumontuotas Palfinger 66000 nuotoliniu būdu valdomas kranas. Tai naujos kartos sunkvežimis, pagamintas 2013 metais su naujausia technika.

Apkrova kiekvienai galiniai ašiai atskirai:

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (2756 žodžiai)
  • Universitetas
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 345 KB
  • Plytų krovimų darbų technlogijos
    10 - 4 balsai (-ų)
Plytų krovimų darbų technlogijos. (2015 m. Gegužės 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/plytu-krovimu-darbu-technlogijos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 04:29