Pokalbio telefonu etiketas skaidrės


Etikos skaidrės. Pokalbio telefonu etiketas. Telefono vaidmuo mūsų gyvenime. Telefono paskirtis. Pokalbio etiketas telefonu. Kaip atsiliepti telefonu? Kaip atsiliepti į svetimus skambučius? Klaidingas numeris. Reklaminiai skambučiai. Kaip nedera elgtis kalbant telefonu. Kaip reiktų elgtis kalbant telefonu. Kalbėjimo manieros, charakteris. Išvados. Literatūra.


Tiesioginė telefono paskirtis - keistis informacija. Tam tikrais atvejais telefonas yra pranašesnis už laišką ar faksogramą. Kalbėdami telefonu savo geras manieras parodome vien tik žodžiais.

Kaip atsiliepti telefonu? Kaip atsiliepti į svetimus skambučius? Klaidingas numeris Reklaminiai skambučiai.

Tyliai murmėti, čiaudėti, kosėti į telefono ragelį, bei garsiai rėkauti. Nereikėtų dalyti draugų, giminių, kaimynų numerių, prieš tai su jais dėl to nesusitarus. Kalbėdami telefonu nesakykite jokių paslapčių. Nereikėtų telefonu nieko prašyti, ypač mažai pažįstamo žmogaus. Neskambinti žmogui anksti ryte, vėlai vakare arba naktį.

Kalbėti aiškiai, būti maloniems. Kelis kartus ištarkite savo pašnekovo pavardę. Mandagiai klausytis, ko nori jūsų pašnekovas. Padėkokite už informaciją ar paslaugas. Visiškai susikoncentruokite į pašnekovą.

  • Etika Skaidrės
  • 2015 m.
  • 17 puslapių (674 žodžiai)
  • Etikos skaidrės
  • MS PowerPoint 309 KB
  • Pokalbio telefonu etiketas skaidrės
    10 - 2 balsai (-ų)
Pokalbio telefonu etiketas skaidrės. (2015 m. Sausio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/pokalbio-telefonu-etiketas-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 00:32