Pokyčiai laisvalaikio batelių rinkoje


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Organizacijos prekiaujančios „CROCS“ batais. Organizacijos prekiaujančios „ECCO“ batais. Esminiai organizacijų tikslai. Organizacijų vertybės. Kitos organizacinės kultūros pasireiškimo charakteristikos. „Crocs“, „Ecco“ ir kitų laisvalaikio batelių pozicionavimas Lietuvos rinkoje. „Crocs“ ir „Ecco“ pozicionavimo argumentai. Kiti laisvalaikio bateliai. Pozicionavimo žemėlapis. „Crocs“ ir „Ecco“ rėmimo priemonės. Literatūros sąrašas.


Vienas iš pirmaujančių avalynės gamintojų pasaulyje, kuriantis unikalaus dizaino avalynę vyrams, moterims bei vaikams. Tai fenomenalaus populiarumo susilaukęs prekės ženklas. Iš pradžių sumanyta kaip speciali jachtininkų avalynė, pasižyminti itin geru sukibimu su denio paviršiumi, per kelerius metus tapo vienu iš populiariausių pasaulio laisvalaikio apavų.

Crocs avalynė buvo pradėta gaminti 2002 metais, jos įkūrejai buvo trys draugai - Scott Seamans, Lyndon Hanson, ir George Boedecker. Jų štabas įsikūręs Jungtinėse Amerikos Valstijose. Jungtinėse Amerikos Valstijose išpopuliarėjusią Crocs avalyne Lietuvoje buvo pradėta prekiauti 2006 metais įmonės open24.lt, po to atidarė parduotuves Lietuvos didžiuosiuose miestuose.

Nuo pat pirmųjų eskizų iki batų pardavimo, įmonė skiria didžiulį dėmesį detalėms ir kokybei. Oda yra padaroma įmonės gamykloje. Oda visada pagaminama tik geriausios kokybės. Beje batus jie taip pat gamina savo gamykloje. Taigi, ECCO yra vienintelė avalynės įmonė, kuri pati valdo gamybą ir pardavimą. Įmonė nuolat stengiasi atmesti nusistovėjusias normas, siekia nustebinti ir nori sukurti inovacinius modelius.

„Crocs“ oficiali parduotuvė yra UAB "Open 24". Įmonė turi ir padalinius tokiose parduotuvėse kaip:

Oficiali ECCO batų parduotuvė yra UAB „ECCO“. Šių batų taip pat galima įsigyti ir tokiose parduotuvėse kaip:

Socialinis tikslas - įdarbinami žmonės, kuriems taip suteikiamas pragyvenimo šaltinis. O „Ecco“ įmonės- įdarbinti įvairių tautybių žmones.

Komercinis tikslas - parduoti kuo daugiau batų ir taip didinti pelną.

Techninis tikslas - pagaminti kuo aukštesnės kokybės prekes.

Organizacijos paskirtis - teikti vartotojams reikalingą produktą, už kurį vartotojai mokėtų tiek kiek užtektų atsiskaityti su visais tiekėjais ir dar užtektų savo darbuotojams bei perspektyviai plėtrai.

Ekologinis tikslas – įmonė savo veikla neturi kenkti aplinkai.

Inovatyvumas - kroksai gaminami iš patentuotos medžiagos, kuri yra tiek lanksti, kad galima derinti ją su kitomis medžiagomis, pavyzdžiui, su drobe arba oda.

Pokyčiai laisvalaikio batelių rinkoje. (2015 m. Balandžio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/pokyciai-laisvalaikio-bateliu-rinkoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 14:07