Popirkiminis disonansas


Psichologijos referatas. Įvadas. Kognityvinis popirkiminis disonansas. Sąlygos sukeliančios disonansą. Produkto vertinimo keitimas. Popirkiminio disonanso įvertinimo skalė. Anketa ir jos aprašymas. Popirkiminis disonansas įsigijus mobilųjį telefoną. Popirkiminis disonansas įsigijus naujus batus. Išvados.


Neretai žmogus tik po prekės įsigijimo ima svarstyti ar išsirinko tinkamiausią variantą iš galimų alternatyvų, kokie įsigytos prekės minusai ir ar apskritai vertėjo ją pirkti. Šis reiškinys labai dažnai pasitaiko produktų pirkime ir jų vartojime. Susipažinę su „Cognitive Dissonance after Purchase“ straipsnyje pateikta medžiaga atlikome tyrimą apie jausmus apimančius žmones įsigijus konkretų pirkinį. Interpretavus gautus rezultatus įvertinome jų įtaką marketingo strategijoms.

  • Psichologija Referatai
  • 2014 m.
  • 11 puslapių (1446 žodžiai)
  • Universitetas
  • Psichologijos referatai
  • Microsoft Word 77 KB
  • Popirkiminis disonansas
    10 - 4 balsai (-ų)
Popirkiminis disonansas. (2014 m. Balandžio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/popirkiminis-disonansas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 12:20