Populiariausi kainodaros metodai


Nenuostolingumo metodas. Kainodaros špera. Kainodaros būdai. Kainodaros metodas. Kainos ir kainodaros nustatymo taisyklės. Kainodaros nustatymas. Maitinimo įmonėse taikomi kainodaros metodai. Kainodaros metodu grupes. Imones kainodaros metodai. Kainodaros skatinimo budai.

Vadybos referatas. Populiariausi kainodaros metodai. Įvadas. Kainos nustatymo metodai. Kainos nustatymas remiantis orientacija į kaštus. Metodas “savikaina plius antkainis”. Nenuostolingumo metodas. Kintamų kaštų metodas. Kainos nustatymas remiantis orientacija į paklausą. Kainos nustatymas orientuojantis į konkurentus. Einamų kainų metodas. Uždarų konkurencinių pasiūlymų metodas.


Studentė   sunku šiandien nustebinti verslo žmones kalbomis apie kainų politiką. Dažnas kiekvieną dieną priima sprendimus, kurie siejasi su kainodaros klausimais: sudarinėja kainoraščius, dalyvauja derybose dėl palankesnių kainų, prekybai skatinti taiko nuolaidas ir pan.

įmonėje kainodaros klausimai turėtų būti nagrinėjami jos bendrame marketingo veiklos kontekste. Tai reiškia, kad, prieš pradedant spręsti kainodaros klausimus, įmonė turi apsispręsti, kokios rinkos yra perspektyvios, kokiais išskirtinumais įmonė disponuoja, kas yra jos tikslinis vartotojas. Tik išsisprendus šiuos klausimus galima pradėti galutinai formuoti kainų politiką įmonėje.

šiuo metu Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, veikia labai daug įmonių užsiimančių panašia veikla. Tam kad įmonė rastų, taip pat išlaikytų ir neprarastų savo klientų, turi pasirinkti tįmonė turi galimybę panaudoti vieną iš kelių galimų kainos nustatymo būdų: remtis kaštais arba sukurta pridėtine prekės verte. // o konkurentų kainomis? // galima nustatyti kainą, kuri būtų per daug žema ir neužtikrintų reikiamo pelningumo lygio. Taip pat galima nustatyti kainą, kuri būtų per didelė ir esant tokiai kainai paklausa išnyktų. Žemutinė kainos nustatymo riba yra nusakoma gamybos išlaidomis, o vartotojų suvokiamas prekės vertingumo lygis nubrėžia viršutinę kainos ribą. Ieškant priimtiniausios kainos, esančios tarp šių ribų, įmonė taip pat turi įvertinti konkurentų kainas ir kitus vidinius bei išorinius veiksnius. F. Būtent tarp viršutinės ir apatinės priimtinos prekės kainos ribos ir nusistovi galutinė kaina. Kuo labiau pavyksta sukurti išskirtinumą vartotojų tarpe, tuo labiau kainos lygis pasislenka prie viršutinės ribos. Kitu atveju įmonės produktas neturi apčiuopiamų privalumų prieš konkurentus ir jai tenka apsistoti prie apatinės kainos nustatymo ribos. Įmonė, įvertinusi kainos nustatymą įtakojančius faktorius, pasirenka kainos nustatymas remiantis orientacija į kaštus yra pats paprasčiausias, lengvai suvokiamas ir pritaikomas praktikoje metodas. Jis yra plačiai taikomas maitinimo įmonių veiklos praktikoje. Taikant šįmetodas savikaina plius antkainis taikomas įvertinant prekės kintamus ir pastovius kaštus. Kintami kaštai įvardiname tokius kaštus, kurie tiesiogiai priklauso nuo vykdomos gamybinės veiklos. Pastovūs kaštai, atvirkščiai, nepriklauso nuo vykdomos veiklos ir yra fiksuoti. Antkainis suprantamas kaip pelno dydis prekės vienetui. Sudėjus išlaidas gaunama prekės savikaina, o prie jos pridėjus nustatytą antkainį suformuojama galutinė pardavimo kaina.

  • Vadyba Referatai
  • 2010 m.
  • 10 puslapių (1546 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 17 KB
  • Populiariausi kainodaros metodai
    10 - 1 balsai (-ų)
Populiariausi kainodaros metodai. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/populiariausi-kainodaros-metodai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 04:26