Populiariausios atsiskaitymo formos tyrimas


Marketingo tyrimas. Tyrimo aprašas. Klausimų ir atsakymų apžvalga. Tyrimo instrumentas. Išvados ir apibendrinimas.


Mūsų rengiamo tyrimo tikslas buvo išsiaiškinti, kokios yra populiariausios, bei kur ir kaip yra naudojamos atsiskaitymo formos tarp Klaipėdos turizmo mokyklos mokinių. Pasirinkome apklausos metodą, nes jis labiausiai tinka apibūdinamosios informacijos rinkimui, visą informuotumą, žmonių nuomonę sužinome tiesiogiai klausdamos. Šis metodas padėjo greičiau surinkti informaciją bei nereikalavo didelių išlaidų.

Kadangi kiekvienas žmogus turi vienodą galimybę būti apklaustas, pasirinkome paprastąją atsitiktinę imtį. Ją nustatydamos atsižvelgėme į besimokančiųjų skaičių (iš viso 800 žmonių: 65% merginų, 35% vaikinų), amžių (14-22 m.) ir lytį (vyras/moteris). Tyrimo metu buvo orientuotasi apklausti 40 mokinių (5%), t.y. 25 merginas ir 15 vaikinų. Pasinaudojant vienu iš kontaktinių metodų – asmeniniu pokalbiu – sėkmingai buvo įvykdyta struktūrinė, 40-ies žmonių, apklausa.

Prieš pateikiant anketas Klaipėdos turizmo mokyklos mokiniams, buvo atliekamas bandomasis tyrimas, kuris padėjo išsiaiškinti, ar suformuluoti klausimai yra puikiai suprantami respondentams.

  • Marketingas Tyrimai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (637 žodžiai)
  • Mokykla
  • Marketingo tyrimai
  • Microsoft Word 136 KB
  • Populiariausios atsiskaitymo formos tyrimas
    10 - 6 balsai (-ų)
Populiariausios atsiskaitymo formos tyrimas. (2015 m. Spalio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/populiariausios-atsiskaitymo-formos-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 19:35