Portfelių klientų, kurie neneša įmonei pelno, analizė UAB „Finasta Asset Management“


Finansų analizė.

UAB „ Finasta Asset Management “ portfelių klientų, kurie neneša įmonei pelno, analizė. Vidinės įmonės prielaidos pokyčiams. Iš aplinkos kylančios prielaidos pokyčiams. Galimi pokyčių scenarijai.


56 FAM portfelių klientai iš seno yra pasirašę sutartis, kurios numato, kad klientas nemoka valdymo mokesčio, o moka tik sėkmės mokestį. Tie klientai įmonei nuostolingi dviem požiūriais:

Išvada: įmonės valdymo efektyvumo ir pelno požiūriu būtini darbo su šiais klientais pokyčiai.

Vidinės įmonės prielaidos pokyčiams: darbuotojų mažėjimas, likusiųjų entuziazmas efektyviai valdyti portfelius, užmegzti ir palaikomi stabilūs ryšiai su šiais klientais.

Iš aplinkos kylančios prielaidos pokyčiams: šiuo metu rinkos kyla, tad palankus metas komunikuoti neigiamą žinią; vyksta grupės pertvarka, prisijungiama nauja įmonė – logiškas verslo efektyvinimas, kuris bus naudingas ir patiems klientams; pasąmoninė žinia (komunikacija tarp eilučių, žodžių) – naujas akcininkas verčia imtis pokyčių.

  • Finansai Analizės
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Andrius
  • 1 puslapis (441 žodis)
  • Kolegija
  • Finansų analizės
  • Microsoft Word 9 KB
  • Portfelių klientų, kurie neneša įmonei pelno, analizė UAB „Finasta Asset Management“
    10 - 2 balsai (-ų)
Portfelių klientų, kurie neneša įmonei pelno, analizė UAB „Finasta Asset Management“. (2017 m. Vasario 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/portfeliu-klientu-kurie-nenesa-imonei-pelno-analize-uab-finasta-asset-management.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 25 d. 11:45