Pozicionavimas


Vadybos referatas. Įvadas. Pozicionavimo samprata. Pozicionavimo būdai ir jų samprata. Pozicionavimas rinkoje. Pozicionavimas Lietuvoje. Pozicionavimas veikia ar neveikia? Išvados.


Pozicionavimas - tai tarsi atvirkštinio mąstymo procesas. Jeigu nori pozicionuoti rinkoje,reikia pradėti ne nuo savęs, reikia pradėti nuo vartotojo sąmonės. Atsakymą į šį klausimą reikia ieškoti rinkoje, o ne pas marketingo vadybininkus. Jeigu, norite išsiaiškinti poziciją, reikės išlesti pinigų, ir reikia daryti tai. Pasistengti suvokti visą vaizdą, o ne atskiras detales.

Pozicionavimas kaip sąvoka yra sugalvota paaiškinti rinkos taisykles – kas veiks, kas ne. pozicionavimas yra kenksminga sąvoka, skatinanti neefektyvų kompanijų darbą. Atrodo, "pozicionistai" nenori pripažinti, kad pasaulis nebėra plokščias. Marketingas, kaip ir bet kas kita, negali būti įšaldytas ar laikomas vienos teorijos įkaitu. Jis turi eiti į priekį. 

  • Vadyba Referatai
  • 2013 m.
  • 8 puslapiai (1724 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 11 KB
  • Pozicionavimas
    9 - 3 balsai (-ų)
Pozicionavimas. (2013 m. Birželio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/pozicionavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 22:24