Požiūriai į kainodarą ir juos įtakojantys veiksniai


Kaina itakojantys veiksniai. Kainas itakojantys veiksniai. Verslo verte itakojantys veiksniai. Kainodarą įtakojantys veiksniai. Kaina itakojantys faktoriai referatas. Veiksniai, įtakojantys kainos. Kainodaros pokyciai. Kaina utakojantys veiksniai. Esminiai kainų nustatymą įtakojantys veiksniai breziniai. Kaina lemiantys veiksniai.

Vadybos referatas. Įvadas. Požiūriai į kainodarą ir juos įtakojantys veiksniai. Ekonominis požiūris į kainodarą. Marketinginis požiūris į kainodarą. Esminiai kainų nustatymą įtakojantys veiksniai. Ukmergės pspc odontologijos skyriaus paslaugų sąrašas ir kainos. Informacijos šaltiniai.


Kainų nustatymas – tai uždavinys, kurį sprendžia visos be išimties organizacijos. Nors nuo to, kaip pavyksta šį uždavinį išspręsti, daug priklauso organizacijos veiklos rezultatai, jose kainodarai paprastai skiriama žymiai mažiau dėmesio nei produktui, paskirstymui ar rėmimui.

Nors kaina yra lygiavertis marketingo komplekso elementas, jos svarba organizacijos sėkmei dažnai nesuvokiama. To pasekoje, kainos nustatymas dažniausiai grindžiamas gamybos kaštais, nors šiandieninėmis sąlygomis tokia kainodara tampa nepriimtina. Kaštai tarnauja kaip išeities taškas, ignoruojama būtinybė atspindėti įvykusius ir vykstančius radikalius pokyčius lietuvos verslo aplinkoje. Tačiau norint prisitaikyti prie jų, organizacijos turi sukurti, peržiūrėti, pakeisti savo marketingo veiklą ir kainodarą.

Pokyčių kainų nustatyme būtinumą nulemia dvi priežastys:

Pasikeitimai vykstantys lietuvos pirkėjų sprendimuose kokius produktus pirkti ir kiek už juos mokėti, kuriuos lemia vis didėjanti produktų pasiūla ir galimybė rinktis. Visi vartotojai, jei tik turi galimybę, teikia pirmenybę tam produktui, kurį jie suvokia kaip turintį didesnę vertę. Tokiu atveju, gamintojui pasidaro svarbu suprasti vartotojų norus ir sukurti bei įkainuoti produktą taip, kad būtų patenkinti šie norai.

Lietuvai integruojantis į pasaulinę rinką, mūsų organizacijoms teks konkuruoti su sėkmingai veikiančiomis pasaulyje organizacijomis, kurios kuria ir įkainuoja produktus analizuodami vartotojų suvokiamą vertę.

Tokios organizacijos, kurdamos naujus ar modifikuodamos senus produktus jų pageidaujantiems vartotojams, siekia nustatyti kainą, atitinkančią produkto vertę vartotojui. Jos stengiasi išsiaiškinti kaip vartotojai reaguos į numatomus siūlymui produkto požymius ir kainą bei siekia įvairiais būdais padidinti vartotojų suvokiamą produkto vertę. Tokio tipo organizacijose teigiama: “mes paprasčiausiai negalime konkuruoti rinkoje, kol neapibrėšime savo vartotojų norų. Kad sužinoti jų norus ir kainas, kurias jie sutinka mokėti, mes turime klausti vartotojų. Šios nurodytos priežastys aiškiai rodo, kad į organizacijos veiklos centrą reikia pastatyti vartotoją. Tai reiškia, kad kaina turi atspindėti ne tik kaštus, bet ir tai kaip vartotojai suvokia produkto vertę, konkurencinę poziciją rinkoje.

  • Vadyba Referatai
  • 2012 m.
  • 11 puslapių (1955 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 46 KB
  • Požiūriai į kainodarą ir juos įtakojantys veiksniai
    9 - 2 balsai (-ų)
Požiūriai į kainodarą ir juos įtakojantys veiksniai. (2012 m. Kovo 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/poziuriai-i-kainodara-ir-juos-itakojantys-veiksniai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 06:47