Požiūris į mokėjimo prigimtį ir žinias


Filosofijos konspektas.

Požiūris į mokėjimo prigimtį žinojimą , žinias , mokymąsi , mokymą , mokytoją.


Mokyklos, kuriose jūs mokėtės, iš esmės buvo labai panašios į tas mokyklas, kur mokėsi jūsų tėvai ir netgi seneliai, nes XIX a. pabaigoje mokyklos buvo kuriamos, remiantis tam tikrais teiginiais apie mokėjimo prigimtį ir tai, kaip žinios įgyjamos. Jos taip pat rėmėsi atitinkamais įsitikinimais apie tai, kaip geriausiai laiduoti, jog visi jaunieji piliečiai tų žinių įgytų ir savo ruožtu taptų naudingais piliečiais bei darbininkais.

Tradicinis vakarietiškas požiūris į mokėjimo prigimtį, kuriuo pagrįstos dabartinės ugdymo sistemos, yra objektyvistinis ir „mokėjimu laiko žmonėms suprantamas tiesas” (Tobin, 1990, p. 2). Daroma objektyvistinė prielaida esą „proto kategorijos atitinka pasaulio kategorijas ir kad yra vienas teisingas būdas patirčiai apibūdinti” (p.2) ir mokėti. Objektyvistai laiko, kad mokslas ir įvairūs tyrimo aspektai yra priemonės šiai objektyviai tikrovei atsirasti. Mokytojai, žvelgiant objektyvistiškai, yra individai, įgiję pakankamą kiekį reikiamų žinių iš tam tikrų disciplinų.

  • Filosofija Konspektai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 1 puslapis (357 žodžiai)
  • Filosofijos konspektai
  • Microsoft Word 9 KB
  • Požiūris į mokėjimo prigimtį ir žinias
    10 - 8 balsai (-ų)
Požiūris į mokėjimo prigimtį ir žinias. (2016 m. Kovo 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/poziuris-i-mokejimo-prigimti-ir-zinias.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 00:28