Pradinių klasių mokytojo dalykinė kompetencija mokymo procese


Pedagogikos bakalauro darbas. Įvadas. Pradinių klasių mokytojo dalykinės kompetencijos teoriniai aspektai. Kompetencijos sąvoka, rūšys ir funkcijos. Mokytojo dalykinės žinios. Mokytojo gebėjimai ir įgūdžiai. Mokytojo psichologinės savybės. Mokytojo asmenybės bruožai. Mokytojo pažiūros ir vertybės. Pradinių klasių mokinių charakteristika. Pradinių klasių mokinių pedagoginė ir psichologinė charakteristika. Mokinių reikalavimai mokytojui. Mokytojo kompetentingumas mokymo procese. Pradinių klasių mokytojo dalykinės kompetencijos mokymo procese tyrimas. Tyrimo eigos, imties, metodikos charakteristika. Pradinių klasių mokytojo dalykinės kompetencijos mokymo procese anketinės apklausos rezultatų analizė. Pradinių klasių mokinių požiūris į mokytoją ir jo žinias. Pradinių klasių mokytojų dalykinės kompetencijos supratimas. Išvados. Rekomendacijos. Literatūra. Priedai.


Tyrimo objektas. Pradinių klasių mokytojo dalykinė kompetencija.

Darbo tikslas. Išsiaiškinti, kas sudaro pradinių klasių mokytojo dalykinę kompetenciją mokymo procese.

Uždaviniai:

1.Studijuoti mokslinę literatūrą nagrinėjama tema;

2.Išanalizuoti pradinių klasių mokytojo dalykinės kompetencijos sudedamąsias dalis;

3.Anketinės apklausos pagalba išanalizuoti, kokių mokytojų reikia vaikams;

4.Anketinės apklausos pagalba išsiaiškinti, kokia turi būti pradinių klasių mokytojų dalykinė kompetencija.

  • Pedagogika Bakalauro darbai
  • 2014 m.
  • 55 puslapiai (11048 žodžiai)
  • Universitetas
  • Pedagogikos bakalauro darbai
  • Microsoft Word 150 KB
  • Pradinių klasių mokytojo dalykinė kompetencija mokymo procese
    10 - 3 balsai (-ų)
Pradinių klasių mokytojo dalykinė kompetencija mokymo procese. (2014 m. Balandžio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/pradiniu-klasiu-mokytojo-dalykine-kompetencija-mokymo-procese.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 19:22