Praktika banke Swedbank


Vadybos praktikos ataskaita. Įvadas. Įmonės pristatymas. Įmonės teisinė forma ir vystymosi istorija. Įmonės veiklų dinamika. Įmonės rinkos ir klientai. Įmonės konkurencinės aplinkos ypatumai. Įmonės struktūra ir jos apibūdinima. PLANAVIMO FUNKCIJA(planai ir sudarymo būdai). Organizavimo funkcija. Administratoriaus pareiginės instrukcijos. Klietų konsultanto pareiginės instrukcijos. Padalinio vadovo pareiginės instrukcijos. Išteklių pakankamumas vykdomai veiklai. Padalinio vadovo darbo įvertinimas. Vadovo stilius ir valdymo norma (jų atitikimas realiems įmonės poreikiams). Vadovo gebėjimas pateikti užduotis darbuotojams. Vadovo gebėjimas spręsti konfliktus ir operatyvines problemas. Padalinio kontrolė. Kontrolės efektyvumas, rūšys ir būdai. Kontrolės pakankamumas ir efektyvumas. Kontrolės gerinimo būdai. Išvados. Pasiūlymai. Literatūros šaltiniai.


Praktiką atlikau „Swedbank“ klientų aptarnavimo padalinyje, kuris yra prekybos ir pramogų centre „AKROPOLIS“, Ozo g. 25, Vilnius.

Praktikos tikslas susipažinti su įmonės veikla, stebėti kaip vyksta darbas įmonėje, suprasti įmonėje esančias problemas ir jas įvertinti.

Verslo praktikos tikslai:

1.Pasirinkti tinkamas mokymosi strategijas ir metodus: panaudoti analitinius ir komunikacinius gebėjimus praktikos metu renkant reikalingą informaciją, bendraujant su įmonės atstovais/darbuotojais, atliekant įmonės praktikos vadovo paskirtas funkcijas ir užduotis.

2.Nagrinėti praktikos įmonės administravimą kaip sistemą, atskleidžiant administravimo sudėtines dalis, jų loginį ir funkcinį ryšį.

3.Atskleisti organizacijos administravimo pagrindinių funkcijų (planavimo, organizavimo, vadovavimo, kontrolės) problemas.

4.Pasiūlyti identifikuotų problemų sprendimo būdus.

Praktika banke Swedbank. (2014 m. Kovo 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/praktika-banke-swedbank.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 04:20