Praktika įmonėje Avitela praktikos ataskaita


Avitela atsiliepimai. Avitela ivadas. Praktika avitela.

Vadybos praktikos ataskaita. Baigiamosios praktikos įmonėje uab “avitela” ataskaita. Įvadas. Organizacijos verslo pranašumai ir konkurentabilumas. Rinkos pokyčių svarba organizacijos verslo plėtrai. Vartotojų, partnerių, konkurentų elgsena. Organizacijos startegijos. Organizacinė valdymo struktūra. Organizacijos inovacijų politika. Organizacijos veikloje taikomi kokybės valdymo standartai. Rinkodaros strateginio planavimo procesas ir pokyčiai. Rinkodaros tyrimo metodai. Tarptautinės rinkodaros komplekso specifika. Uab „avitela“ ssgg analizė. Reklamos ištekliai ir biudžetas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Praktiką atlikau UAB “Avitela”, kuri prekiauja buitine elektronika. Praktikos metu pagilinau teoriškai įgytas žinias, susipažinau su buhalteriniais dokumentais, rinkodaros specifika bei personalo sk. atliekamomis užduotimis. Praktikos metu susipažinau su buhalteriniais dokumentais: PVM sąskaitos faktūros, važtarasčiai, debetiniai dokumentai, lizingai, juos rūšiuoti, tikrinti taip pat tirti klientų nuomonę apie įmonę bei suvedinėti duomenis.

TIKSLAS: Ugdyti gebėjimą panaudoti studijų metu įgytas žinias, sujungiant jas su praktinio darbo įgūdžiais, analizuojant ir vertinant konkrečios įmonės veiklą įvairiais aspektais, teikiant pasiūlymus įmonės veiklai gerinti.

UŽDAVINIAI:

1.Išanalizuoti organizacijos verslo pranašumus ir konkurentabilumą.

2.Įvertinti rinkos pokyčių svarbą organizacijos verslo plėtrai.

3.Analizuoti vartotojų, partnerių, konkurentų elgseną.

4.Išanalizuoti organizacijos strategijas.

5.Įvertinti organizacinę valdymo struktūrą pagal veiklos pobūdį ir tipą.

6.Įvertinti organizacijos inovacijų politiką.

7.Susipažinti su organizacijos (padalinio) veikloje taikomais kokybės valdymo standartais

8.Analizuoti rinkodaros strateginio planavimo procesą ir įvertinti pokyčius.

9.Nustatyti taikomus rinkodaros tyrimo metodus.

10.Analizuoti organizacijos tarptautinės rinkodaros komplekso specifiką.

11.Atlikti konkrečios organizacijos SSGG analizę.

12.Įvertinti organizacijos reklamos išteklius ir biudžetą.

Praktika įmonėje Avitela praktikos ataskaita. (2013 m. Gegužės 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/praktika-imoneje-avitela-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 22:41