Praktika ir prekių realizavimas kepykloje


Marketingo praktikos ataskaita. Įvadas praktinio mokymo. Darbo eiga. Išvados.


DARBO TIKSLAS: atlikti įmonės produkcijos pardavimus.

DARBO UŽDAVINIAI:

•Parinkti VPM firmai „Marko Mantingėlė“ realizuojamos produkcijos kanalus, strategijas;

•Ieškoti reklaminės atributikos gamintojų, derinti su jais sutarčių ir užsakymų sąlygas, organizuoti bendradarbiavimą.

•Prižiūrėti ir atnaujinti įmonės internetinį puslapį.

•Paruošti reklaminę medžiagą į „Simulith žinias“, nurodant reklamos plotį, dydį, sumą datą. Apskaičiuoti reklamos kainą pagal kainininką, paruoštą reklamą išsiųsti el. paštu slinter@viko.lt (kopiją perduoti personalo skyriui, administratoriui)

•Organizuoti įmonės didmeninę prekybą vidaus rinkoje.

•Didinti VPMF „Marko Mantingėlė“ pardavimus vidaus rinkoje, visapusiškai reklamuojant gaminius, informuojant tiesioginius klientus bei produktų vartotojus apie esamus ir naujus įmonės gaminius bei jų privalumus, sukuriant teigiamą įmonės įvaizdį.

•Informuoti iš anksto bei visus suinteresuotus darbuotojus apie įmonės numatomus atlikti prekybinius veiksmus (kai jie jau patvirtinti), naujai pasirašytas sutartis bei jose esančius vartotojo reikalavimus.

•Ieškoti naujų pirkėjų, derinti su jais sutarčių ir užsakymų sąlygas, organizuoti bendradarbiavimą.

Praktika ir prekių realizavimas kepykloje. (2014 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/praktika-ir-prekiu-realizavimas-kepykloje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 08:13