Praktika kavinėje praktikos ataskaita


Vadybos praktikos ataskaita.

Įvadas. Įmonės įstatai. Saugos darbo reikalavimai. Bendravimas su įmonės klientais. Pretendentų atranka, priėmimas į darbą bei atleidimas. Pretendentų atranka. Priėmimas į darbą. Atleidimas iš darbo. Darbo tvarkos taisyklės. Įgytos žinios praktikos metu.


Praktika buvo atliekama š.m. rugsėjo 1-30 d. Uab „Džigora“. Susipažinta su kokybės knyga, dokumentacijos planais.Išmokta tvarkyti bylas pagal dokumentacijos planą, išrašyti sąskaitos faktūras, daryti dokumentų kopijas, susisteminti dokumentus, pildyti kasos knygą.

Tikslas: šio darbo tikslas išanalizuoti administratorės darbo veiklos pobudį maitinimo srityje.

Darbdavys turi teisę įgalioti kitą asmenį, kuris būtų atsakingas už darbuotojų saugą ir sveikatą įmonėje. Įgaliotas asmuo įvertinęs profesinę riziką įmonėje, rengia instrukcijas, saugaus darbo atitikimo taisykles ir kitus įmonės saugos dokumentus. Šie asmenys taipogi kas 5- eri metai yra atestuojami darbuotojų saugos ir sveikatos klausimais.

Šiuolaikinis aptarnavimo menas - labai subtilus dalykas. Klientai darosi vis reiklesni. Jiems neužtenka matyti, kaip gera prekė pati save giria. Sykį nemaloniai aptarnauti klientai visam laikui užtrenkia to restorano duris. Vadinasi, kiekvienam klientui reikia dėmesio. Pastebima, kad ne tik skirtingose restoranuose , bet ir tame pačiame kaskart aptarnauja skirtingai. Kartais tai priklauso nuo žmonių srauto, kartais – nuo aptarnaujančiojo personalo nuotaikos.Vis dar pasitaiko, kad aptarnavimo kokybei įtakos turi kliento išvaizda bei jo pasitikėjimas savimi. Labai dažnas atvejis, kad aptarnaujantis personalas iš anksto nusistato atėjusio kliento lygį visuomenėje ir pagal savo nusistatymą aptarnauja klientą.

Taip pat vertėtų pasidomėti, dėl kokių priežasčių kandidatas paliko savo buvusį darbą.Žinoma, būtina sužinoti ankstesnė kandidato darbo patirtis , pagal ją galima lengvai spręsti ar kandidatas yra kantrus, darbštus ir lojalus. Žinoma, darbo keitimas yra natūralus dalykas – tai savaime suprantamas darbuotojo siekis dirbti kuo geresnėmis sąlygomis ir jausti džiaugsmą dėl to, ką darai.

Naujo darbuotojo priėmimo į darbą procedūra yra labai paprasta. Visų pirma darbuotojas rašo prašymą įmonės direktoriui dėl priėmimo į darbą. Tuomet direktorius rašo įsakymą dėl priėmimo į darbą, su nauju darbuotoju sudaroma darbo sutartis. Sutartis sudaroma dviem egzemplioriais.Pasirašius sutartį, įmonėje , kurioje atlikau praktiką, visi naujo darbuotojo duomenys siunčiami buhalterei, kuri parašo pranešimą į sodrą dėl naujo darbuotojo priėmimo į darbą.

  • Vadyba Praktikos ataskaitos
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • Greta
  • 15 puslapių (1933 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos praktikos ataskaitos
  • Microsoft Word 22 KB
  • Praktika kavinėje praktikos ataskaita
    10 - 1 balsai (-ų)
Praktika kavinėje praktikos ataskaita. (2016 m. Lapkričio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/praktika-kavineje-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 23 d. 22:30