Praktika kelionių agentūroje „Delta-Interservis“


Turizmo praktikos ataskaita. Įvadas. Kelionių agentūros “Delta-interservis” charakteristika, veiklos rūšys, teikiamos paslaugos. Įmonės marketingo aplinkos. Įmonės valdymo struktūra, padaliniai. „Delta-interservis“ strategija, veiklos planai bei projektai. Pagrindiniai kelionių agentūros rodikliai ir jų apskaičiavimai. Individuali užduotis tyrimo klausimų pagrindimas ir analizė. Išvados. Informacijos šaltiniai.


Savo praktikos ataskaitoje apžvelgsiu „Delta-Interservis“ įgytas žinias ir įgautus praktinio darbo įgūdžius. Tai darysiu remdamasi savo darbo patirtimi, paskaitų metu gautomis teorinėmis žiniomis bei vadovaudamasi informacija, kurią man suteikė įmonė.

Profesinės praktikos tikslai buvo susipažinti su įmonės veikla, valdymo struktūra, gebėti įvertinti įmonės stipriąsias ir silpnąsias veiklos sritis bei konkurencinę aplinką, gebėti formuluoti problemas ir siūlyti jų sprendimo alternatyvas, gebėti atlikti tyrimus, būtinus iškeltų problemų sprendimui, gebėti įvertinti atliktų tyrimų rezultatus, turizmo verslo tendencijas Lietuvoje bei kitose šalyse ir atlikti lyginamąją analizę, gebėti parengti įmonės veiklos strategiją ir veiklos planą, gebėti ekonomiškai pagrįsti siūlomus sprendimus.

Šios praktikos ataskaitos pagrindinis tikslas yra išanalizuoti praktikos metu įgytas žinias bei savarankiškai susisteminti gautą informaciją apie įmonės veiklą.

Delta-Interservis istorija:

2005 m. tapo aviakompanijos „Austrian“ kelionių partneriu Lietuvoje.

Polisinės ir pažintinės Tez tour, Novaturo, Eco Travel organizatorių kelionės į Maroką, Egiptą, Kanarų salas, Turkiją, Tunisą, Graikiją, Portugaliją, Bulgariją, Ispanija, šiaurės ir vidurio Europą.

Kelionės į Italiją, Portugaliją, Siciliją ir tolimuosius kraštus (Azija, Šiaurės ir Pietų Amerika, Afrika).

TUI kelionės visame pasaulyje.

Kelionės į Formulės – 1 varžybas Stambule, Barselonoj, Monte Karle, Valnesijoje, Didžiojoje Britanijoje, Vokietijoje, Budapešte, Belgijoje, Italijoje, ir Abu Dabyje.

Slidinėjimas Andoroje, Austrijoje, Prancūzijoje, Slovakijoje.

Traukinių bilietai: Amtrak – traukinių bilietai JAV, Deuche Bahn – traukinių bilietai po Europą, Japan Rail Pass, Rusijos geležinkeliai, Stansted, Heathrow, Gatwick express.

Delta-Interservis agentūrose galima įsigyti dovanų kuponus kelionėms, pirkti keliones išsimokėtinai. Delta kelionių centras vykdo įvairias akcijas ir žaidimus, teikia nuolaidas Turizmo dienos proga, teikia specialius, paskutinės minutės pasiūlymus. Delta-Interservis turi savo internetinį puslapį, kuriame pateikta visa naudinga informacija apie keliones, teikiamas paslaugas, su kelionėmis susijusius iškylančius klausimus. Pateikiami keliautojų atsiliepimai ir patarimai, kelionių nuotraukos, straipsniai apie vykdomas keliones. Jame pateikta informacija apie populiariausias šalis. Keliones galima rezervuoti internetu. taip pat turi anketą “Facebook” tinklapyje, kuriame pateikia visą naujausią informaciją apie keliones ir įvairius pasiūlymus, vykdo įvairius konkursus ir akcijas, viktorinas. Dalyvauja kasmetinėje turizmo ir sporto parodoje Vilniuje “Vivattur”. (3)

Marketingas yra labai svarbus šiuolaikiniame versle. Jo dėka galima tikslingai organizuoti įmonės veiklą ir sėkmingai plėtoti verslą.

“Delta-Interservis” įtaką daro tokie ekonominiai rodikliai kaip gyventojų pajamos ir paslaugų kainų lygis. Įmonei ši aplinka labai svarbi. Gyventojų pajamoms sumažėjus taip pat mažėja paslaugų paklausa. Daugelis perka tik būtiniausias prekes, atsisakydami brangių prekių ir pramogų, tokių kaip kelionės. Pirkėjai didelį dėmesį skiria kainoms. Pasaulyje nuolat kylant kuro kainoms, brangsta transporto paslaugos, kurios yra vienas pagrindinių turistinių kelionių sudedamųjų dalių. Be to, svarbus gyventojų emigravimas į užsienio šalis, taip prarandami vartotojai.

Pagrindinės kultūros vertybės, P.Kotler nuomone, pasireiškia žmonių požiūryje į save, kitus, visuomenę, jos institucijas, gamtą, visatą. Pastaraisiais dešimtmečiais daugelis sociologų pastebi tokių siekių kaip individo autonomiškumas, malonumai, nuotykiai ir pan. pasireiškimą. Visa tai turi didelės reikšmės kelionių agentūros marketingui, nes žmonės, ieškodami nuotykių ir malonumų, leidžiasi į turistines keliones. Taip pat turistines keliones renkasi asmenys, trokštantys užmegzti asmeninius ar grupinius kontaktus bei mėgstantys gamtą žmonės. Taip pat turizmo srityje yra svarbios keliautojų religinės pažiūros. Piligrimai taip pat yra laikomi turistais. (1)

Politinė – teisinė aplinka:

ir kiti LR įstatymai. (4)

Technologinės aplinkos, techninių naujovių įtaka reikšminga ir transportavimo operacijoms. Tai ypač svarbu kelionių agentūrai.

Klientai. “Delta-Interservis” klientai - pavieniai asmenys ar asmenų grupės, kurie įsigyja asmenines keliones. Tai yra vidurinės klasės turistai, kurie užsisako lėktuvų bilietus, viešbučius, perka organizuotas turistines keliones ir pan.

Partneriai. Norint sėkmingai plėtoti verslą būtina turėti gerus ir patikimus partnerius. “Delta-Interservis” bendradarbiauja su daugeliu įvairių įmonių. Su didžiąja dalimi ši kelionių agentūra yra pasirašiusi ilgalaikes sutartys. “Delta-Interservis” partneriai:

Kelionių organizatoriai: Tui, Discount Travel, Tez Tour, Novaturas, Tourico holidays, Gta travel port, Go Global, Nomad Africa;

Avia kompanijos: Lufthansa, LOT, Skyways, Thai, Brussels airlines, Air France, KLM, Air Baltic, Czech Airlines, Estonian AEK, AER Lingus, Austrian airlines, SAS, SriLankan;

  • Turizmas Praktikos ataskaitos
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 23 puslapiai (5218 žodžių)
  • Universitetas
  • Turizmo praktikos ataskaitos
  • Microsoft Word 84 KB
  • Praktika kelionių agentūroje „Delta-Interservis“
    10 - 3 balsai (-ų)
Praktika kelionių agentūroje „Delta-Interservis“. (2015 m. Birželio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/praktika-kelioniu-agenturoje-delta-interservis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 16:41