Praktika kelionių agentūroje Kauno Grūda


Turizmo praktikos ataskaita. Įvadas. Įmonės charakteristika. Vykdomos veiklos. Įmonės valdymo struktūra. Įmonės paslaugų teikimo procesas. Komunikacija įmonėje. Vidinė komunikacija. Išorinė komunikacija. Vertikali komunikacija. Komunikacija tarp įmonės darbuotojų ir klientų. Įmonės marketingo vertinimas pagal marketingo kompleksą. Produktas. Kainodara. Paskirstymas. Rėmimas. Konkurentai. Įmonėje kylančios problemos ir jų sprendimo būdai. Įmonės pateikta individuali užduotis. Išvados. Literatūros ir informacijos šaltiniai.


Darbo tikslas - įgytas profesinės veiklos žinias bei praktinius įgūdžius pritaikyti UAB „Kauno Grūda“ kelionių agentūros veiklos, administravimo ir valdymo aprašymui ir vertinimui.

Darbo uždaviniai:

1.Pateikti įmonės charakteristiką;

2.Apibūdinti įmonės vykdomas veiklas;

3.Pateikti įmonės valdymo struktūrą, padaliniųn funkcijas ir darbuotojų veiklas;

4.Aprašyti įmonės paslaugų teikimo procesą;

5.Ugdyti komunikacinius, darbo komandoje, informacinių technologijų, raštvedybos, naudojimosi biuro įranga įgūdžius;

6.Įvertinti įmonės marketingo veiklą;

Praktika kelionių agentūroje Kauno Grūda. (2014 m. Balandžio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/praktika-kelioniu-agenturoje-kauno-gruda.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:37