Praktika kosmetikos parduotuvėje Eurokos


Eurokos reklama. Parduotuves eurokos konkurentai?. Eurocos organizacijos struktūra. Praktika studentams parduotuveje. X imones remimo priemoniu vertinimo anketa. Eurokos struktura. Uab kosmelita prekiu asortimentas. Perkamiausios prekes is drogo. Asortimento politika praktikoje. Įmonės organizacinė valdymo struktūra eurokos.

Vadybos praktikos ataskaita. Įvadas. Įmonės pristatymas. Įmonės organizacinė valdymo struktūra. Darbuotojų ir parduotuvių skaičiaus kaita. Metų laikotarpiu. „eurokos“ vietos vertinimas. Logistinis procesas. Pirkėjų paklausos tyrimas. Uab „kosmelita“ tiekėjų vertinimas. Asortimento politika. „eurokos“ parduotuvės prekių asortimento kategorijos. Perkamiausias mėnesio asortimentas. Asortimento gylis ir plotis. Asortimento analizė. Paslaugų politika. Kainų politika. Rėmimo politika. „eurokos“ pirkėjų reklamos vertinimas. Reklamos priemonės skatinančios pirkti. „eurokos“ rėmimo veiksniai lyginant su konkurentais. Pirkėjų aptarnavimas prekybos vietoje. Prekių atsargos. Darbo užmokesčio formos. Įmonės veiklos rezultatai. „eurokos“ pelno analizė. Rentabilumo analizė. Kokybės ir aplinkosaugos valdymo standartai. Išvados ir siūlymai. Santrauka užsienio kalba.


Šiandien labai naudinga studentams teorines žinias įtvirtinti atliekant profesines praktikas. Taip studentas susipažįsta su realia darbo aplinka, gali pritaikyti įgytas žinias, suprasti kur reikėtų tobulėti.

Turėjau puikią galimybę atlikti praktiką „Eurokos“ parduotuvėje, esančioje ozo g. 25, Vilnius. Puikus kolektyvas, jauki aplinka leido pasijausti pilnaverte parduotuvės personalo dalimi. Įvairios užduotys, rengiamos apklausos, leido išbandyti save. Įgytos žinios pravers tolesniame karjeros kelyje.

Praktika prasidėjo 2013 m. sausio 28 dieną ir tęsėsi iki balandžio 8d.

Baigiamosios praktikos tikslai:

1.Analizuoti ir įvertinti įmonės veiklą

2.Įvertinti prekių paklausą, atlikti prekių asortimento vertinimą;

3.Įvertinti prekių tiekėjus;

4.Įvertinti kainodarą;

5.Įvertinti pardavimo rėmimo elementus;

6.Įvertinti pirkėjų (klientų) aptarnavimą;

7. Įvertinti prekių atsargas;

8.Vertinti įmonėje taikomas darbo užmokesčio formas;

9.Vertinti įmonės (padalinio ) veiklos rezultatus

10.Vertinti kokybės ir aplinkosaugos valdymo standartų diegimo ir taikymo praktiką. (ISO 90001. ISO 14001).

Baigiamosios praktikos uždaviniai:

1.Įvertinti įmonės vietą, prekių asortimentą, kainą, rėmimo veiksnius, personalą, logistikos procesą.

2.Atlikti pirkėjų paklausos tyrimą. Atlikti įmonės asortimento analizę.

3.Atlikti tiekėjų vertinimą.

4.Įvertinti prekių (paslaugų) asortimentą, vadovaujantis asortimento analizės kryptimis.

5.Palyginti prekių kainas su konkurentų kainomis.

6.Atlikti pirkėjų apklausą apie reklamos skatinimo priemonių poveikį pirkti. Išsiaiškinti pirkėjų lojalumą.

Praktika kosmetikos parduotuvėje Eurokos. (2013 m. Gegužės 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/praktika-kosmetikos-parduotuveje-eurokos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 06:02