Praktika TC Prekyba


Vadybos praktikos ataskaita. Įvadas. Marketingo tyrimai. Susipažinimas su įmone. UAB “TC prekyba” MISIJA. Įmonės tikslai. Charakteristika. Įmonės perspektyvų tyrimas. Palankios aplinkybės. Makroaplinkos analizė. Pagrindinės tendencijos. SWOT analizę. UAB „TC prekyba“ DARBUOTOJŲ STRUKTŪRA. Personalo vadyba uab „tc prekyba“. Mokymai darbuotojams. Kvalifikacijos kėlimo aspektai. Galimybė daryti karjerą. Darbo apmokėjimo sistema. Konkurencinės aplinkos ir parduodamos produkcijos analizė pagal bcg matricą. Strategijos pasirinkimas ir jos realizavimas. Tiekejų analizė. Įmonės marketingo strategija. Konkurencijos pranašumo pasiekimo strategijos. Pozicionavimo strategijos. Anketavimo rezultatai.


Statistikos departamento duomenimis, 2004 metais BVP išaugo 5 proc., prognozuojama, kad šiais metais išaugs iki 5,8 proc. Šiuo metu vidutinis atlyginimas Lietuvoje siekia apie 1260 litų. Lygindami su praejusiais metais (atsižvelgiant į Statistikos departamento pateikiamus duomenis), galime pastebėti, kad vidutinių pajamų lygis išaugo, o bedarbystė dar šiek tiek sumažejo. Kitais metais prognozuojamas nedarbo sumažejimas iki 11 proc. Sprendžiant iš pateikiamų statistinių duomenų, besiklostančios ekonominės situacijos, Vyriausybės pranešimu bei vykdomos veiklos, galima tvirtinti, kad gaudami daugiau pajamų, gyventojai galės vis daugiau dėmesio skirti ilgalaikio vartojimo prekėms ir tai skatins juos įsigyti daugiau buitinės technikos ir elektronikos

Vertindami ekonominę situaciją miestuose ir kaimuose, galime pastebėti, kad miestuose yra daugiau žmoniu gaunančių didesnes pajamas bei galinčių įsigyti norimas prekes. Nedarbo lygis mažesniuose miesteliuose taip pat didesnis nei miestuose.

Tai yra linijinė funkcinė struktūra. Minimalus valdymo pakopų skaičius ir labai aiškiai išreikštas pavaldumas, už atskiras funkcijas atsakingi darbuotojai, kiekvienam priskiriama konkreti užduotis ir pareigos.

Įmonėje šiuo metu dirba 11 darbuotojų, tai įmonės vedėja, Vyr. Vedėjas, viena kasininkė, viena kasininkė – apskaitininkė, vienas vairuotojas ir krovėjas, viena pardavėja ekspertė, nors vyr. vedėjas taip pat turi pardavėjo eksperto kvalifikacija, viena pardavėja – konsultantė ir trys pardavėjai. Pagal išsilavinimą, tai dauguma darbuotojų, kelia savo išsilavinimo laipsnį ir studijuoja neakivaizdžiai, tai būtų net keturi darbuotojai, nes visgi aukštąjį išsilavinimą šiuo metu turi tik du darbuotojai, o visi kiti darbuotojai turi vidurinį išsilavinimą, bet tai nesudaro didelių problemų, nes darbuotojai vyksta į įvairius mokymus, seminarus, naujų prekių pristatymus ir t.t.

Palyginus šis 11 darbuotojų kolektyvas gan jaunas, amžiaus vidurkis apie 34 metai, visų konsultantų amžiaus vidurkis apie 28 metai, darbuotojų kaita pirmaisiais dviem matais buvo gana didelė ko negalima pasakyti jau dabar, nes jau 7 iš 11 darbuotojų turi didesnį nei 2 metų darbo patirtį. Atkreipiant dėmesį i tai, kad įmonė dirba penkerius metus, taigi galima sakyti kolektyvas gan susigulėjęs.

Atsižvelgiant į darbuotojų lytį, tai darbuotojai pasiskirstę įvairiose pareigose gan po lygiai, nes yra 3 moterys pardavėjos ir 3 vyrai, už kasą ir apskaitą labiau atsakingos yra moterys tai būtų dvi, na ir lieka vyriškas darbas kaip krovėjo ir vairuotojo, kurį atlieka du darbuotojai.

UAB „TC prekyba“ suteikiamos visos sąlygos mokytis ir tobulėti, bei gilinti savo technines žinias ir kelti kvalifikaciją profesiniuose bei bendrųjų įgūdžių lavinimo seminaruose. Didžiausias dėmesys kreipiamas į kokybišką klientų aptarnavimą, pardavimo derybų ir pirkimo įgūdžių tobulinimą bei stiprinimą, prekių valdymą ir pateikimą, klientų psichologija ir IT įgūdžių tobulinimą. Įmonė norėdama sustiprinti šiuos visus įgūdžius darbuotojus siunčia į įvairius susijusius mokymus ir seminarus. Mokymas dažniausiai vyksta, paskaitos metodu šiuo atveju pateikiama daug informacijos didelei auditorijai vienu metu.

Įmonės darbuotojai nuolat dalyvauja techninių žinių lavinimo seminaruose apie žinomų prekių ženklų produkciją: Philips, Canon, Samsung, Sony Ericsson, Gorenje, Fujitsu, Braun ir t.t. Mokymas dažniausiai vyksta, demonstravimo metodu čia mokoma žodine informacija papildant vaizdine. Seminaro dalyviams leidžiama aiškiai pamatyti pristatomo produkto privalumus ir trūkumus, naudojimo ypatybes ir išskirtinumą, dalyviams yra suteikiama galimybė patiems išbandyti produktą taigi suteikiama galimybė labiau įsigilinti į mokymą. Tokio metodo efektyvumas siekia nuo 40% klausantis ir matant, o pačiam dalyvaujant iki 70%, todėl įmonėje atsižvelgdama į tai dažniau darbuotojus siunčia į tokio pobūdžio seminarus ir mokymus, nes visgi reikia atsižvelgti ir į tai ar tas mokymas bus efektingas ir duos kokios naudos, nes kadangi paskaitos metodu pateikiama informacija dalyviai įsisavina tik iki 20% tai yra klausantis.

Praktika TC Prekyba. (2014 m. Lapkričio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/praktika-tc-prekyba.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 10:48