Praktika turizmo agentūroje


Praktikos ataskaita turizmo agenturoje 2013. Turizmo imones klientu segmentavimas. F-travel turizmo imones ataskaita. Klientu poreikiai ir lukesciai bei individualumo vertinimas turizmo imoneje. Klientu poreikiai ir lukesciai bei ju individualumas turizmo imoneje. Konkurentų veiksmai turizmo įmonėje. Pagrindines rinku ir klientu segmentavimas. Praktikos ataskaita turizmo agenturoje. Parengti kelionės atmintinę.

Turizmo praktikos ataskaita. Įvadas. Įmonės pristatymas. Organizacinė struktūra. Įmonės veikla. Atmintinė keliautojui. Bendravimas su klientais. Pagrindiniai maršrutai. Paslaugų teikimo sutartis. Marketingo kompleksas. Rinkos ir klientų segmentavimas. Pardavimų skatinimas. Personalas. Konkurentų veiksmų analizė. Profesinė etika. Išvados. Literatūros sąrašas.


Šiuo metu Lietuvoje yra 346 kelionių agentūros. Praktikai atlikti ir žiniom praplėsti pasirinkau kelionių agentūrą esančią Vilniaus senamiestyje – „F-travel“. Įgūdžių lavinimo praktikai buvo paskirta daugiau nei mėnuo, per šį laikotarpį turėjau atlikti paskirtas užduotis ir įgyvendinti užsibrėžtus tikslus.

Pagrindinis tikslas: Pritaikius teorines žinias, įgyti turizmo paslaugų organizavimui reikalingų praktinių įgūdžių.

Uždaviniai:

1.Pristatyti įmonės veiklą, teikiamas paslaugas ir vadymo-organizacinę struktūrą.

2.Parengti kelionės atmintinę, išsiaiškinant pagrindinius maršrutus.

3.Bendrauti su klientais, įvertinant jų poreikius, lūkesčius, bei individualumą.

4.Priimti užsakymus įmonės teikiamoms paslaugoms.

5.Analizuoti konkurentų veiksmus.

6.Susipažinti su įmonės marketingo kompleksu ir dalyvauti jo veiksmų įgyvendinime.

7.Atlikti pagrindinių rinkų ir klientų segmentavimą.

Praktika turizmo agentūroje. (2013 m. Balandžio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/praktika-turizmo-agenturoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 13:57