Praktika viešbutyje Vėtra


Turizmo praktikos ataskaita.

Įvadas. Viešbučio „Vėtra“ charakteristika. Įmonės vykdomos veiklos. Pagrindinės viešbučio veiklos. Apgyvendinimas. Restoranas. Papildomos viešbučio veiklos. Konferencijų salės. Pirtis. Turistų apgyvendinimo paslaugos. Viešbučio valdymo struktūra. Viešbučio paslaugų teikimo procesas. Administratorės pareigos. Kambarių rezervacija. Svečių priėmimas. Kambarių tarnyba. Maitinimas. Kitos paslaugos. Paslaugų vartotojai, jų poreikiai ir segmentacija. Įmonės reklama ir konkurentai. Reklama. Konkurentai. Marketingo komplekso elementai. BCG matrica. Pasiūlymai ir pastabos. Individuali užduotis. Išvados. Priedai.


Turbūt nebūtų galima paprieštarauti, kad turizmas- viena sparčiausiai auganti ekonomikos šaka, kuri užima tvirtas pozicijas ne tik užsienyje, bet ir Lietuvoje. Mūsų šalyje turizmo tinklas ne mažėja, o vis didėja. Turizmas – kelionės siekiant pailsėti, patirti naujų įspūdžių ar pasilinksminti. Tačiau yra ir tokių žmonių, kurie atvyksta į mūsų šalį ne atostogauti, bet ir darbo reikalais ar dirbti Lietuvoje. Nors pastaruoju metu terminas labiau reiškia išvykimą iš savo gyvenamosios ar darbinės aplinkos ribų. Neatsiejama turizmo dalis yra viešbučiai, moteliai, svečių namai ir t.t. Kuo didesnis turizmo tinklas tuo daugiau apgyvendinimo įmonių įsteigia savo veiklą.

Pasirinkau praktiką atlikti viešbutyje, nes domiuosi bet kokio viešbučio veikla. Mano darbas bus apie Klaipėdos viešbutį „Vėtra“. Savo pirmą profesinę praktiką taip pat atlikau tame pačiame viešbutyje.

Viešbutis yra išskirtinuos tuo, kad jame yra viena moteris, kuri teikia psichologo paslaugas. Retkarčiais ji pasiprašo kambario, kuriame galėtų dirbti. Tai labai geras pavyzdys, kuris įrodo, jog šiame viešbutyje yra tylu ir galima pailsėti.

Po sunkios dienos, pamiršti rūpesčius ir atsipalaiduoti galite suomiškoje saunoje ar burbulinėje vonioje.

Personalą sudaro 7 žmonės. Viešbutyje dirba 3 jaunos administratorės ir viena vyr. administratorė. Taip pat „Vėtra“ turi vieną labai malonų ūkvedį, kuris visada geranoriškai nusiteikęs. Kambarius tvarko viena kambarinė. Yra ir buhalterė.

Viešbutyje yra 17 kambarių: vienviečiai, dviviečiai, verslo klasės ir liukso klasės. Kambariai įrengti barokiniu stiliumi. Kiekviename kambaryje įrengti patogumai svečiams, kurių gali prireikti gyvenant viešbutyje. Ši paslauga sudaro didžiausią viešbučio pajamų dalį.

10 straipsnis. Turistų apgyvendinimo paslaugų teikėjai.11 straipsnis. Viešbučio tipo apgyvendinimo paslaugos.12 straipsnis. Specialaus apgyvendinimo paslaugos.13 straipsnis. Apgyvendinimo paslaugų klasifikavimas.15 straipsnis. Nakvynės ir pusryčių paslauga. 

Viešbutis „Vėtra“ turi visus reikiamus dokumentus, kurie reglamentuoja šiuos straipsnius. Įmonė tikrai gerai atitinka savo 3 žvaigždučių klasifikavimą. Visi reikalingi dokumentai, kuriuos turi turėti įmonės norinčios teikti tokias paslaugas, yra viešbučio dokumentuose. Viešbutis „Vėtra“ yra tvarkinga įmonė, su visais reikalingais dokumentais.

Įmonės darbas yra paskirstytas visiems personalo žmonėms. Kiekvienas iš personalo yra atsakingas už savo pareigas ir žinoma žmonių patenkinimą. Didžiausią atsakomybę turi administratorės, nes jos apgyvendina žmones. Už visas jaunas administratores atsakinga Dalia Malelienė, direktoriaus pavaduotoja. Visas personalas yra patenkintas, nes kiekvienas darbas yra paskirstytas kiekvienam.

Darbos užmokestis priklauso nuo darbo valandų. Žinoma kiekvienas personalo žmogus gauna už savo gerą darbą premijas. Visa tai priklauso nuo pačio žmogaus. Visus darbo užmokesčius ir premijas skirsto įmonės buhalterė pasitarusi su direktoriaus pavaduotoja. Apie išmokamas algas ir premijas žino direktorius. Iš personalo niekas nesiskundžia dėl atlyginimo.

Taigi, viešbutyje visas personalas yra draugiškas ir padeda vienas kitam.

Viešbutyje „Vėtra“, kaip ir kituose viešbučiuose, kambarius galima rezervuoti telefonu, el. paštu arba atvykus į viešbutį. Viešbutis kompiuteryje turi programą „Portjė“, kurioje labai puikiai matosi ar yra laisvų kambarių tokią dieną, kurios nori svečias. Administratorė bendraudama su svečių pasako ar yra laisvas kambarys, kokio norėtu svečias. Jeigu tokio kambario nėra, visada pasiūlo tai ką turi tai svečio pasirinktai datai. Sistemoje „Portjė“ rezervuojant kambarį yra užpildomi langeliai: svečio vardas, pavardė, kontaktinis numeris ir šalis. Jeigu sistemoje rezervo langelis yra žalias vadinasi žmogus dar negyvena, jei geltonas vadinasi svečias jau atvyko.

Praktika viešbutyje Vėtra. (2016 m. Kovo 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/praktika-viesbutyje-vetra.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 21:55