Praktikos atasakaita viešbutyje Artis Centrum Hotels


Turizmo praktikos ataskaita.

Įvadas. Viešbučio apibūdinimas. Siūlomos viešbučio paslaugos. Įmonės padaliniai ir jų funkcijos. Maitinimo organizavimas viešbutyje. Aptarnavimo stilius. Maitinimo įmonės patalpos, įrengimai, indai. Maitinimo įmonės darbuotojai, jų darbo organizavimas. Žaliavų ir prekių tiekimas įmonėje. Maitinimo įmonės patiekalų ir gėrimų valgiaraštis. Ūkio tarnyba struktūra, vadovaujantys darbuotojai, darbo aprašymai. Kambarinių darbas pamainos darbo trukmė, darbo grafikai, apranga. Gyvenamųjų patalpų valymas. Lovos, baltinių ir vonios skalbinių keitimo standartai, jų skalbimas. Svečiams skirtos asmens higienos priemonės, jų kiekis, keitimas. Mini barų priežiūra. Svečių pamirštų daiktų įforminimas ir saugojimas. Svečių priėmimo tarnyba (reception). Svečių pasitikimo, pokalbių telefonu standartai. Kambarių rezervavimo metodai, taikomi viešbutyje. Svečių registracija dokumentai, laikas, grupių ir pavienių svečių registracija. Atsiskaitymų kreditinėmis kortelėmis, grynaisiais pinigais tvarka. Išvados, siūlymai. Literatūra Priedai.


įvertinti prekybos patalpų išdėstymą gamybinių patalpų atžvilgiu. Ar gerai organizuotas patiekalų ir gėrimų išdavimas, prekybinės salės, virtuvės ir baro ryšys? Ar tai atitinka reikalavimus?

išanalizuoti, kaip maitinimo padalinyje taikomi Geros higienos praktikos arba RVASVT

CENTRUM HOTELS yra viešbučių tinklas, kuriam priklauso trys4-žvaigždučių prabangūs viešbučiai:

Sporto salė (nemokamai visą parą, 7 dienas per savaitę)

Požeminis garažas – 35 LT (10 EUR) už parą

Viešbutyje yra 118 kambarių, įrengti klasikiniu stiliumi: 94 dviviečiai kambariai, 12 vienviečių kambarių, 8 mini liuksai ir 4 liuksai. Visuose kambariuose yra oro kondicionieriai, palydovinė televizija, telefonas, nuolatinė prieiga prie bevielio interneto, mini baras, seifas asmeniniams daiktams, plaukų džiovintuvas. Kainos priklauso nuo sezoniškumo, užimtumo ir t.t.

Svečiai dažniausiai pusryčiauja viešbutyje. Pusryčių kaina įskaičiuota į kambario kainą. Svečiai gali papietauti viešbučio restorane, pasirinkdami patiekalus iš restorano meniu. Grupės maitinamos pagal atskirą iš anksto užsakytą meniu, suderinus laiką, žmonių skaičių, aptarnavimą. Svečiams maistas gali būti pristatomas į numerį, numeriuose yra mini barai.

Pusryčiai viešbutyje pristatomi į numerį arba svečiai gali papusryčiauti restorane ( švediškas stalas). Norint papusryčiauti kambaryje, reikėtų užsakymo kortelę ( priedas “Room service Breakfast‘‘) iš vakaro užkabinti ant durų rankenos koridoriaus pusėje arba užsisakyti vietiniu restorano telefonu ar per registratūrą. Svečiai turi rasti pusryčių meniu kambaryje ant stalo, kur sudėta visa informacinė medžiaga. Viešbutyje pusryčiaujama nuo 7.00 val. iki 10.00 val. darbo dienomis ir nuo 8.00 val. iki 11.00 val. poilsio bei švenčių dienomis. Siūlomas platus šaltų ir karštų patiekalų asortimentas.

Viešbutyje „Artis Centrum Hotels“ yra du klasikinio stiliaus restoranai, idealiai tinkantys visoms progoms: Adelia ir La Traviata, taip pat viešbutis turi ir barą. Restoranų interjeras klasikinis, spalvos pastelinės, aukštos kokybės kiliminė danga- raudonos, tamsiai mėlynos ir tamsiai rudos spalvos su prabangiais raštais, sienų spalva- balta ir šampaninė(smėlio).Atkreipiau dėmesį, kad pagrindinėje didžiojoje salėje pakabinta daug veidrodžių, manau tai priduoda erdvės ir prabangos, taip pat negaliu nepaminėti vitražinių lubų ir marmurinio baro. Restorane visuomet skamba rami, atpalaiduojanti muzika, kurios beveik negirdi, tai tarsi fonas skambantis tavo pasamonėje. Užėjus iškart jaučiame prabanga ji tarsi tvyro ore, indai, įrankiai taip pat elegantiški, riestomis aselėmis visi baltos spalvos. Stalo aptiesalai įvairių rušių, priklauso nuo progos, bet visi klasikiniai, su aukso detalėmis, gipiuru arba vienos pastelinės spalvos.

Restoranas organizuoja įvariausio tipo pobūvius, jie įvykdo beveik visus kliento norus, reikia gyvos muzikos-bus, reikia gyvų mėlynųjų rožių- bus , viskas priklauso nuo to kokia plati kliento fantazija. Restoranas pobūvio metu talpina nuo 100 iki 300 –žmonių. Valgiaraštis yra sudaromas kiekvienam užsakovui individualiai.

Pusryčių metu: bufetas/ švediškas stalas- taikant šį aptarnavimo būdą, svečiai apsitarnauja patys, o padavėjai prižiūri, kad ant stalo netrūktu maisto ir gėrimų, atsako už maisto pasirinkimą, porcijų dydį, kainas ir atsiskaitymą. Pusryčiu metu yra 5 maisto zonos: duonos zona, karštų patiekalų zona, šaltų užkandžių zona, gėrimų zona, dripsnių, pieno zona.

Pietų metu: peteikiamas atskirai sudarytas dienos pietų valgiaraštis, pagrindinis restorano meniu jau nėra pateikiamas. Taip pat restoranas siūlo šventinius, verslo pietus, priklauso nuo kliento norų. Pastoviems lankytojams yra suteikiama 10% nuolaida.

,,Artis Centrum Hotels‘‘ gamybos skyriai

Maitinimo įmonės patalpos yra skirstomos į skyrius:

Žalios mėsos skyrius (1 aukšte) jeigu šis skyrius esant reikalui yra naudojamas ne mėsos ruošimui tuomet baigus darbą turi būti dezinfekuojamas -D10 chemija stalui

Praktikos atasakaita viešbutyje Artis Centrum Hotels. (2016 m. Kovo 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/praktikos-atasakaita-viesbutyje-artis-centrum-hotels.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:35