Praktikos ataskaita DEICHMANN


Deichmann praktika. Deichman analize.

Logistikos praktikos ataskaita. Įvadas. Įmonės charakteristika. Nuolatinis augimas ir nepriklausomybė. Įmonės filosofija. Tiekėjai. Darbo saugos reikalavimai. Prekių ženkai. Prekių judėjimas. Atkrovimų pakavimo taisyklės. Išvados ir siūlymai.


„DEICHMANN“ – mažmeninės prekybos avalyne lyderis visame pasaulyje. Savo veiklą įmonė pradėjo 1913 metais. Ši parduotuvė veikia 20-yje Europos šalių bei JAV. Vien Vokietijoje veikia per 1200 parduotuvių, o visame pasaulyje – daugiau nei 3000.

2008 metais įmonė „Deichmann“ savo veiklą pradejo ir Lietuvoje. Per gana trumpą laiką atidaryta 10 parduotuvių visuose didžiausiuose Lietuvos miestuose. „Deichmann“ įmonės tikslas – kaip galima platesniam visuomenės ratui pasiūlyti madinga, geros kokybės avalynę už patrauklią kainą. Ilgametė tarptautinė patirtis padeda pateisinti klientų lūkesčius.

Negalima pamiršti tokio fakto, kad nepaisant tokios sparčios plėtros įmonė yra vienai šeimai priklausanti bendrovė. Pokario metais įmonės plėtra rūpinosi Dr. Heinz – Horst Deichmann, o dabar įmonei vadovauja jo sūnus Heinrich Otto Deichmann. Pagrindinis įmonės tikslas – tapti vieną didžiausių mažmeninės prekybos avalyne įmonių, kur pirkėjai galėtų įsigyti madingą avalunę už patrauklią kainą. Tačiau ne ka mažiau svarbi įmonės, kaip gero ir solidaus darbdavio, reputacija.

Svarbiausias tikslas – įmonės veikla privalo tarnauti žmonėms. Be to, norėtusi, kad visose šalyse pirkėjai vertintų kaip geriausią prekybos avalyne įmonę.

Vertybės – Deichmann šeima ir darbe, ir kasdieniniame gyvenime stengiasi vadovautis krikščioniškos moralės principais ir supranta, kad neretai tikrovė prasilenkia su žmogiškaisiais idealais, tačiau kiekvieną dieną stengiasi siekti užsibrėžtų tikslų.

Praktikos ataskaita DEICHMANN. (2015 m. Gruodžio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/praktikos-ataskaita-deichmann.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 21:29