Praktikos ataskaita Kelionių organizatorius „Riaturas Plius“


Turizmo praktikos ataskaita.

Įmonės rekvizitai. MB „ Riaturas Plius “ veiklos sritis ir teikiamos paslaugos Veiklos sritis. Teikiamos paslaugos. Pagrindinės paslaugos. Darbo laikas. Poilsio laikas. Bendrieji įmonės vidaus tvarkos reikalavimai - pareiginiai nuostatai. „ Riaturas Plius “ turizmo įmonės organizacinė struktūra - darbo vietų aprašymas. Direktoriaus pavaduotojas vizoms. Direktoriaus pavaduotojas turizmui. Turizmo vadybininkas. Vadybininko padėjėjas. Bendradarbiavimas su įmonės darbuotojais , verslo partneriais ir klientais. Klientų segmentavimas. MB „ Riaturas Plius “ bendradarbiavimo sutartys. Paslaugų pardavimo kanalai. Darbuotojų įmonėje atranka , adaptacija ir motyvacija. Konfliktinių situacijų įmonėje valdymas. Darbo etiketas klientų aptarnavimo - konsultavimo metu.


Profesinė praktika – tai studijų programos dalis, kurios metu studentas įtvirtina ir tobulina bendrąsias studijų programoje įgytas specialaus lavinimo žinias, kompetencijas ir gebėjimus praktinėje, profesinėje veikloje. Profesinės praktikos tikslas – įtvirtinti ir taikyti įgytas žinias ir įgūdžius praktikoje, gebėti dirbti savarankiškai. Profesinę praktiką atlikau Lietuvoje, kelionių organizatoriuje „Riaturas Plius“ įmonėje. Praktika trūko nuo 2016 m., sausio 25 d., iki balandžio 15 d. (12 savaičių).

6.1. Suderinti praktikos vietą su įmonės ar įstaigos paskirtu praktikos vadovu. Baigiamąją praktiką pageidaujama atlikti šiuose skyriuose:

atvykstamojo turizmo (jeigu toks padalinys yra)

- bendrauti ir bendradarbiauti su įmonės darbuotojais, verslo partneriais ir klientais lietuvių ir užsienio kalbomis raštu ir žodžiu.

- kurti, pristatyti, organizuoti ir parduoti turizmo paslaugas klientams.

- taikyti moderniausius paslaugų pardavimo kanalus ir formas.

- parengti ir administruoti turizmo projektus.

- pasirinkti tinkamus rėmimo metodus.

- rengti sutartis su verslo partneriais, paslaugų tiekėjais ir korporatyviniais bei individualiais klientais.

- rengti pareiginius nuostatus ir darbo vietų aprašymus.

- ugdyti klientų aptarnavimo gebėjimus paslaugų kūrimo - organizavimo, rezervacijos, pardavimo skyriuose ir kt.

- vertinti ir pristatyti įmonę, teikiamas paslaugas, tirti klientų poreikius, įmonės veiklos galimybes, konkurencinę aplinką.

- analizuoti įmonėje taikomas darbuotojų atrankos ir adaptavimosi procedūras bei motyvacinių ir vertinimo sistemų organizavimo metodus.

- analizuoti problemas ir pateikti sprendimus, gebėti valdyti stresines situacijas.

- gebėti vertinti ir taikyti pažangius darbo organizavimo, vidinės komunikacijos ir klientų aptarnavimo metodus.

6.3. Surinkti medžiagą baigiamajam darbui (jeigu praktika įmonėje atitinka baigiamojo darbo temą).

Šioje ataskaitoje pateikiama bendra informacija apie įstaigą, jos struktūrą ir visi praktikos uždaviniai su trumpomis išvadomis, ataskaitos pabaigoje pateikiamos galutinės išvados ir siūlymai.

Įmonės tikslas – greitas, kokybiškas ir patikimas aptarnavimas. Profesionalūs darbuotojai siekia kuo geriau suprasti kliento poreikius.

Dirbti dorai ir sąžiningai, laikytis darbo drausmės, vykdyti darbo normas, laiku ir tiksliai vykdyti teisėtus įmonės vadovo nurodymus.

Rūpintis savo įvaizdžiu: rūbai turi būti švarūs šukuosena tvarkinga ir neiššaukianti, išvaizda atitikti etiketo keliamus reikalavimus.

Saugoti bendrovės turtą, efektyviai naudoti įrenginius.

Kelti konfliktines situacijas, skatinti nepasitikėjimą bendradarbiais ir bendrovės vadovais.

Iš bendrovės patalpų išnešti bendrovei priklausančius daiktus, dokumentus, inventorių.

Laikyti asmeninius daiktus ir dokumentus, pinigus kartu su bendrovės dokumentais, pinigais, inventoriumi.

  • Turizmas Praktikos ataskaitos
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (2330 žodžių)
  • Kolegija
  • Turizmo praktikos ataskaitos
  • Microsoft Word 904 KB
  • Praktikos ataskaita Kelionių organizatorius „Riaturas Plius“
    10 - 3 balsai (-ų)
Praktikos ataskaita Kelionių organizatorius „Riaturas Plius“. (2016 m. Balandžio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/praktikos-ataskaita-kelioniu-organizatorius-riaturas-plius.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 12:25