Praktikos ataskaita Operos ir baleto teatre


Marketingo praktikos ataskaita. Įvadas. Praktikos vieta. Praktikos trukmė. Tikslai. Uždaviniai. Įmonės pristatymas. Trumpa LNF istorija. Misija. Tikslai. Veiklos kryptys. Teikiamos paslaugos. Visuomenės informavimo skyriaus hierarchija. Įtvirtintų kompetencijų analizė. Išvados ir siūlymai. Priedai. Priedas. Organizacinė valdymo struktūra. Priedas. Tinklinis grafikas. Priedas. Reklamos kampanijos planas.


Praktikos vieta:

Koncertinė įstaiga Lietuvos nacionalinė filharmonija

Tikslai:

•Įvertinti įmonės, kurioje buvo atliekama praktika, veiklą;

•Įvertinti savo nuveiktus darbus bei pasiektus rezultatus praktikos laikotarpiu.

1.4 Uždaviniai:

•Plačiau apibūdinti įstaigą, kurioje buvo atliekama praktika;

•Aprašyti nuveiktus darbus, įvykdytas ar neįvykdydas užduotis praktikos metu;

•Įšanalizuoti savo įvykdytų užduočių svarbą bei naudą.

Šiame darbe buvo plačiau aptarta įmonė, kurioje atlikau praktiką, atlikta praktikos metu įtvirtintų kompetencijų analizė.

Įstaiga, kurioje atlikinėjau praktiką, turi ilgametę patirtį bei užsitikrinusi gerą reputaciją Lietuvos mastu, bendradarbiauja su kitomis šalies įmonėmis, kuriant bendrus projektus. Praktikos laikotarpiu įvykdžiau daug užduočių, kurios buvo susijusios, bei naudingos užtvirtinant žinias, gautas paskaitų metu. Praktikos metu susipažinau su realiais darbais, užduotimis, realia atsakomybe už savo veiksmus. Šiuo laikotarpiu buvo įdėtas nemažas įndėlis sekančiai praktikai bei darbui, kuris laukia pabaigus studijas.

Praktikos ataskaita Operos ir baleto teatre. (2015 m. Sausio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/praktikos-ataskaita-operos-ir-baleto-teatre.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 19:54