Praktikos ataskaita Radisson Blu Lietuva viešbutyje


Vadybos praktikos ataskaita. Įvadas. Įmonės charakteristika. Kambariai. Ūkio skyrius. Ūkio padalinio struktūra. Gyvenamų patalpų valymas. Skalbinių apskaita, skalbimo organizavimas. Mini barų patikrinimo ir papildymo procedūra. Maisto ir gėrimų skyrius. Restoranas „Riverside“. Gamybos padalinio higienos būklė. Pusryčių metas. Pietų metas. Vakarienės metas. Viešbučio barai. Konferencijų centras. Svečių priėmimo skyrius. Priėmimo padalinio darbuotojai. Gyvenamųjų kambarių išankstinis užsakymas. Svečių priėmimas. Svečių išregistravimas – išvykimas. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


Aš esu Justina Stabingytė, antrojo kurso studentė, studijuojanti viešbučių ir restoranų vadybą Vilniaus kolegijoje. Profesinę svetingumo praktiką atlikau Lietuvoje, tarptautinio tinklo keturių žvaigždučių viešbutyje „Radisson Blu Hotel Lietuva“. Praktika davė didelės naudos ugdant save, nes buvo visos galimybės susipažinti su viešbučio veikla, teikiamomis paslaugomis, išbandyti save aptarnaujant žmones ir bendraujant su jais. Taip pat suteikiamos visos galimybės, patobulinti anglų ir rusų kalbos žinias.

Mano praktikos trukmė – 12 savaičių. Iš kurių 6 savaites praleidau viešbučio maitinimo padaliniuose (restorane „Riverside“),o kitą likusią praktikos dalį viešbučio padaliniuose. Svetingumo praktika prasidėjo kovo 23 d. ir baigėsi birželio 14 d. Pirmas šešias savaites atlikau praktiką restorane „Riverside“. Didžiąją dalį savo laiko praleisdavau salėje aptarnaudama žmones, bendraudama su jais, rodydama jiems dėmesį ir besistengianti suteikti kuo geriausią aptarnavimą pusryčių bei pietų metu. Teko ruošti pietų, pobūvių ir vakarienės serviruotes. Nemažą dalį laiko praleisdavau ir virtuvės patalpose (restorane vadinamose „būdose“). Ten buvo palaikoma tvarka - valomi įrankiai, taurės, kavos aparatas, ruošiami pusryčiai. Kadangi konferencijų centras labai artimas su restoranu, tai daug laiko praleisdavau ir ten. Ruošdavau kavos pertraukėles, o jų metu prižiūrėdavau ar nieko netrūksta, nurinkinėdavau nešvarius panaudotus indus, įrankius. Taip pat tvarkydavau sales, dirbau didelių pobūvių renginiuose, tekdavo išnešioti maistą. Kitas 6 savaites praktiką atlikau viešbučio padaliniuose. Buvau supažindinta su kambarinių darbu. Sužinojau, kaip yra tvarkomi kambariai, kokie yra lovų klojimo standartai, kokiomis priemonėmis valomos patalpos, kurie valikliai tinka valyti tam tikras sritis. Taip pat buvau supažindinta su vonios tvarkymo taisyklėmis – nuo ko reikia pradėti tvarkyti vonią, kaip yra lankstomi rankšluosčiai, ką svečias privalo rasti kiekviename dušo kambaryje. Kaip tvarkomi mini barai, kokiais kiekiais tam tikrų gėrimų jie yra papildomi. Išmokau naudotis švarių kambarių įvedimo į programą sistema.

Šios praktikos metu supratau, kad pasirinkau teisingą kelią kuriuo einu. Susipažinimas iš arti su svetingumo sfera suteikė didelę patirtį, kuri padės tobulėti einat šia kryptimi pirmyn.

susipažinau su įmone ir jos valdymo struktūra;

stebėjau ūkio, priėmimo ir maitinimo skyrių darbuotojų darbą;

dirbau maitinimo padalinyje bei viešbučio padalinyje;

„Radisson Blu Hotel Lietuva“ – keturių žvaigždučių viešbutis, esantis Vilniuje, Konstitucijos pr. 20. Ši apgyvendinimo įmonė išsiskiria iš kitų Vilniaus viešbučių nuostabiais pro langus atsiveriančiais vaizdais ir šiuolaikišku stiliumi. Juk jis įsikūręs Vilniaus centre, vos už 10 minučių kelio pėsčiomis nuo istorinio senamiesčio. Taigi, turimos visos galimybės gėrėtis seniausia ir žavingiausia sostinės dalimi, kurioje susipina įvairūs architektūros stiliai bei verda miesto kultūrinis gyvenimas.

Viešbutyje dabar dirba 149 darbuotojai, tačiau šis skaičius svyruoja priklausomai nuo sezono. Pagrindiniai „Radisson Blu Hotel Lietuva“ konkurentai yra viešbučiai: „Novotel“ ir „Holiday Inn“. Taip pat „Radisson Blu Hotel Lietuva“ yra 291 svečių kambarys (222 standartiniai (2 iš jų pritaikyti neįgaliesiems), 62 verslo klasės, 3 šeimyniniai kambariai, 3 apartamentiniai ir tik 1 prezidentinis apartamentas. Beje, siūlomi naujai renovuoti ,,Superior“ klasės kambariai. Viešbutis turi moderniausią ir didžiausią konferencijų centrą (17 įvairios paskirties salių, kuriose telpa daugiau kaip 1200 žmonių), restoraną „Riverside“, vestibiulo barą bei barą Skybar, esantį 22 – ame viešbučio aukšte. Čia yra ir sveikatingumo centras su sauna, taip pat patalpas nuomojasi grožio salonas bei Olympic Casino ir kt. Taigi, viešbutis puikiai tenkina svečių - keliaujančių verslininkų, seminarų ir konferencijų dalyvių bei turistų – poreikius, teikdamas visą kompleksą įvairiausių paslaugų.

Viešbutis „Radisson Blu Lietuva“ turi 291 kambarį, kuriame svečias gyvens patogiai ir bus apsuptas malonaus dėmesio. Pagal kiekvieno svečio pageidavimą yra galimybės patenkinti visus jo poreikius, nes kambariai yra pritaikyti neįgaliesiems, turima kambarių be alergenų ar kambarių nerūkantiesiems. Šio viešbučio kambarius ir apartamentus suvienija skandinaviško stiliaus interjeras ir siūlomi tokie papildomi patogumai: plokščio ekrano televizoriai su nemokamais ir mokamais kanalais, įranga kavai ir arbatai ruošti, nemokamas spartusis Wi-Fi internetas.

Apartamentus. Svečiams siūloma- naujausias laikraštis ir į kambarį pristatomi lengvi pusryčiai, seifas, nemokamas spartusis belaidis internetas, mini baras, „Nespresso“® kavos aparatas ir priemonės arbatai ruošti, atskiras miegamasis, svetainė ir susitikimams skirta erdvė su stalu keturiems asmenims bei televizorius su nemokamais  ir papildomais mokamais kanalais.

  • Vadyba Praktikos ataskaitos
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (5004 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos praktikos ataskaitos
  • Microsoft Word 142 KB
  • Praktikos ataskaita Radisson Blu Lietuva viešbutyje
    10 - 10 balsai (-ų)
Praktikos ataskaita Radisson Blu Lietuva viešbutyje. (2015 m. Gruodžio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/praktikos-ataskaita-radisson-blu-lietuva-viesbutyje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 12:23