Praktikos ataskaita. Reklama


Profesines praktikos ataskaitos pavyzdys. Reklamos praktikos ataskaita. Praktikos ataskaita reklamos agenturoje. Praktikos ataskaita reklamos imoneje. Praktikos ataskaitos pavyzdys. Reklamos imones praktikos ataskaita. Reklama visuomeniniame transporte. Praktikos atskaita reklamos imoneje. Praktikos ataskaita imoneje reklama. Reklamos praktika.

Ekonomikos kursinis darbas. Profesinė praktika. Ataskaita. Įvadas. Apie firmą. Firmos teikiamos paslaugos. Reklaminė veikla. Praktikos veiklos aprašymas. Priedai. Xxi amžiuje reklama tapo mūsų kasdienybe, be kurios nepraleidžiame nei vienos dienos. Seniau reklama mus pasiekdavo tik įprastais būdais: spauda, lauko reklama, radijas ir televizija. Šiandien reklama veržiasi į mūsų gyvenimą kiekviename žingsnyje: visuomeniniame transporte, teatre, kine, parduotuvėje, asmeniniuose laiškuose, sms žinutėse ir. Šiame pasaulyje nebūtų galima vykdyti sėkmingos veiklos be reklamos, todėl dauguma kompanijų naudojasi reklamos agentūrų paslaugomis. Daugelis mūsų net nepagalvotų kokį didelį poveikį mums daro reklamos agentūrų darbas. Jos sukuria brand`a, jo savybes ir išskirtinumą rinkoje, bei komunikavimo strategiją. Brend`as mums nurodo ką dėvėti, kur leisti laiką ir netgi ką valgyti. Susiklostė taip, kad daugelis reklamos agentūrų europoje pasidalino į dvi veiklos rūšis, kūrybinę ir komunikavimo, tačiau jos ir toliau privalo glaudžiai bendradarbiauti, kad pasiektų geriausius rezultatus. Dirbdamas reklamos agentūroje „vp reklama“ turėjau galimybę stebėti tokį kompanijos pasidalijimą į kurybinę „divizio“ ir komunikavimo „adcom“ agentūras. Norėdamas toliau tobulinti savo profesinius įgūdžius, pasirinkau tęsti darbą komunikavimo agentūroje, kurioje dirba didelę darbo patirtį turintys darbuotojai. Komunikavimas atlieka svarbiausia funkcija perteikiant brand`o žinomumą ir jo savybes vartotojui.


Xxi amžiuje reklama tapo mūsų kasdienybe, be kurios nepraleidžiame nei vienos dienos.

šiame pasaulyje nebūtų galima vykdyti sėkmingos veiklos be reklamos, todėl dauguma kompanijų naudojasi reklamos agentūrų paslaugomis.

Susiklostė taip, kad daugelis reklamos agentūrų europoje pasidalino į dvi veiklos rūšis, kūrybinę ir komunikavimo, tačiau jos ir toliau privalo glaudžiai bendradarbiauti, kad pasiektų geriausius rezultatus.

Dirbdamas reklamos agentūroje vp reklama turėjau galimybę stebėti tokį kompanijos pasidalijimą į kurybinę divizio ir komunikavimo adcom agentūras. Komunuab adcom pradėjo savo aktyvią veiklą nuo 2006 m. Spalio d. Tai komunikavimo agentūra, kurios darbuotojų pagrindą sudaro suskilusios reklamos agentūros vp reklama pagrindinis įmonės tikslas - išlaikyti rinkoje geriausias sąlygas, užtikrinant kokybiška aptarnavimą, surasti tarptautini tinklą, pabaltijinių partnerių paieška su tikslu suformuoti nepriklausomų agentūrų tinklą. Šiamšiuo metu UAB adcom dirba 10 jaunų, kūrybingų ir didelę patirtį reklamos srityje turintys specialistaifirmos veikla organizuojama per susirinkimus, kurie vyksta karta per savaitę, paprastai savaites pradžioje, esant didesniems konkursams ar projektams rengiami neeiliniais susirinkimai-pasitarimai. Juose dalyvauja direktoriaus pavaduotojas, projektų vadovai bei žiniasklaidos planuotojai. Susirinkimuose supažindinama su naujausiais projektais, apsikeičidirektoriaus pavaduotojas: bendravimas su strateginiais klientais, derybos su žiniasklaidos priemonėmis, naujų klientų paieška, sutarčių pasirašymas.

žiniasklaidos projektų vadovas: bendravimas su klientais, strateginis media planavimas, užduočių media planuotojams parengimas, planų vertinimas ir pristatymas klientams.

žiniasklaidos planuotojas: planuoja reklamos išėjimus media kanaluose (tv, radijas, spauda, lauko reklama. ), konkurentų veiklos analizė, taip pat palaiko ryšius su media kanalais.

Asistentas: informacijos rinkimas ir sisteminimas, atsakingas už reklamos paleidimą, monitoringo sekimas.

Administratorė-sekretorė: užtikrina keitimąsi informacija tarp įvairių įmonės padalinių; sistemina gaunamus dokumentus ir informaciją, ją perduoda vykdytojams, vidinėsuab adcom komanda – organizuota, profesionali bei visada pilna naujų idėjų ir iššūkių.

Praktikos ataskaita. Reklama. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/praktikos-ataskaita-reklama.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 06:51