Praktikos ataskaita Šakių euroregiono TIC


Turizmo praktikos ataskaita. Įvadas. Šešupės euroregiono informacinio centro charakteristika. Įmonės vykdomos veiklos. Įmonės organizacinė valdymo struktūra, padaliniai ir jų funkcijos. Įmonės strategija, veiklos planai ir projektai. Šakių euroregiono tic paslaugų teikimo procesas. Išvados. Priedai.


Aš, Gerda Gudaitytė Kauno kolegijos skyriaus turizmo ir viešbučių vadybos specialybės 3 kurso, Tv 3/2 grupės studentė, atlikau profesinę praktiką Šešupės euroregiono informacijos centre..

Praktikos laikas – 8 savaitės, nuo gegužės 18 iki liepos 18 d. 2015 metais.

Profesinės mokomosios praktikos metu turėjau įvertinti įmonės veiklą, susipažinti su visomis informacijos centro paslaugomis. Susipažinau su įmonės aplinka ir šiame darbe pateiksiu šios įmonės marketingo aplinkas, įmonės organizacinę valdymo struktūrą, įmonės strategija ,veiklos planus ir vykdomus projektus. Taip pat pateiksiu įmonės veiklos rodiklius.

2005 metais rugpjūčio mėn. Šakiuose, V. Kudirkos g. 61/11, buvo įsteigtas Šešupės euroregiono informacijos centras.

2011 metais gruodžio mėnesį centrui Valstybinis Turizmo Departamentas išdavė pažymėjimą reglamentuojantį veiklą.

Centro struktūrą sudaro: dalininkai (Šakių miesto savivaldybė, labdaros ir paramos fondas Šešupės euroregiono Šakių biuras, UAB Gulbelė), vadovas – direktorius, turizmo vadybininkas, buhalterė. Administracijos vadovui – direktoriui pavaldūs visi struktūriniai padaliniai, taip pat tiesiogiai pavaldūs vadybininkai.

Šiems uždaviniams įgyvendinti reikia nuolat gerinti Centro materialinę bazę.

Darbas informaciniame centre prasideda nuo 8 ryto. Tuo metu centre jau dirba apskaitininkė, kadangi jos darbas suvesti viską į programą, sutvarkyti veiklos ataskaita ir apskaitą. Vadovė turėjo savo nuosavąjį kompiuterį, kuriame vykdė savo darbus kompiuteriu. Man teko sėdėti vietoj vadybininkės, kurios tuo metu nebuvo, vietoje ir atlikti jos darbus kompiuteriu, t.y. tikrinti laiškus, priimti sąskaitas faktūras, peržiūrėti reklamas, daryti informacijos lankstinuką, dirbti su gismeteo.lt puslapiu. Atėjus klientams, tekdavo pasiteirauti kuo galim padėti. Dažnas klientas užsisakinėdavo kelto bilietą. Reikėdavo įsijungti internetinį puslapį TALLINK.com arba SEAWAYS.lt, prieš tai paklausys svečio kelionės datos, asmenų skaičiaus, ar bus automobilis, ir kokios vietos kajutėje nori, ir suvesti į internetinį puslapį.

Praktikos ataskaita Šakių euroregiono TIC. (2015 m. Spalio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/praktikos-ataskaita-sakiu-euroregiono-tic.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 14:20