Praktikos ataskaita Star express kelionių agentūroje


Turizmo praktikos ataskaita. Įvadas. Kelionių agentūros “Star express” charakteristika. Uab “Star express” veiklos rūšys, jos siūlomos paslaugos. Įmonės valdymo struktūra, padaliniai. Įmonės darbuotojai, jų darbo standartai. darbuotojų apmokėjimo bei skatinimo sistemos. Įmonės marketingo aplinkos. Rinkos segmentavimas. Uab “Star express” marketingo kompleksas. Įmonės veiklos planavimas. Pagrindiniai kelionių agentūros rodikliai ir jų apskaičiavimai. Kokybės laidavimo sistema įmonėje. Klientai. darbas su jais. Praktinės užduotys. Uab “STAR EXPRESS” pastebėta problema, jos sprendimo būdai. Komunikavimo su klientais situacija, jos sprendimo būdai. Praktikos įvertinimas. pasiūlymai. Pasiūlymai. Išvados. Literatūra.


Savo praktikos ataskaitoje apžvelgsiu UAB „Star express“ įgytas žinias ir įgautus praktinio darbo įgūdžius. Tai darysiu remdamasi savo darbo patirtimi, paskaitų metu gautomis teorinėmis žiniomis bei vadovaudamasi informacija, kurią man suteikė įmonė.

Šios praktikos ataskaitos pagrindinis tikslas yra išanalizuoti praktikos metu įgytas žinias bei savarankiškai susisteminti gautą informaciją apie įmonės veiklą.

UAB “Star express” įsikūręs Vilniuje, A. Stulginskio g. 4/A. Smetonos g. 7. Kelionių agentūra įkurta 2009 metų pradžioje, pačiame Vilniaus miesto centre. Ją nesunku surasti miesto gyventojams ir svečiams. Ji lengvai pasiekiama visomis transporto priemonėmis. Agentūra įsikūrusi pirmame aukšte, gerai matomoje vietoje.

„Star express“ – tai patyrę kelionių ir poilsio organizavimo specialistai, susibūrę į naują agentūrą, jau dešimtmetį sėkmingai dirbantys Lietuvos kelionių rinkoje. Todėl jie puikiai žino klientų poreikius. Štai kodėl kelionių agentūra „Star express“ orientuojasi į savosenus klientus ir siekia rasti naujų. Juos stengiasi patraukti paslaugų kokybe, puikiu kainos ir paslaugų santykiu. O pirmiausia – nauju požiūriu į tai, kas atrodo įprasta ir pažįstama. Jų novatoriškos strategijos esmė – naujai sudėlioti akcentai. Lietuvoje beveik nėra agentūrų, kurios orientuojasi į konkrečius klientus ir specializuojasi atskirose šalyse. Nors tai yra nauja agentūra, bet jų dešimtį metų kaupta patirtis leidžia skirtingiems klientams siūlyti skirtingus pasiūlymus: ir jaunimui, ir keliaujantiems po vieną, ir senjorams. Be abejo, daug dėmesio skiriama šeimyniniam poilsiui. Šeimoms labai svarbu, kad viešbučiai viliotų didele teritorija, programomis ir dieną, ir vakare. Agentūros tikslas ir siekiamybė – viešbutyje suteikti kuo daugiau paslaugų, sukurti jaukią, saugią atmosferą, ir parinkti geroje, patogioje vietoje esantį viešbutį. (3)

Pagrindinės įmonės veiklos kryptys yra kelionių organizavimas bei didžiausių kelionių organizatorių, tokių kaip “Novaturas”, “Tez tour”, "Ecolines", “Fijitravel”, “Guliverio kelionės”, “Top Turas”, “Star holidays” organizuotų turistinių kelionių pardavimas.

UAB “Star express” vadovauja J. Gorbačevska, taip pat dirba finansistė, vadybininkė, konsultantė, pardavimų vadovė, rezervacijų skyriaus vadovė bei kelionių vadovai.Kelionių agentūroje “Star express” yra linijinė valdymo struktūra. Ją sudaro:

Šiuo metu kelionių agentūra “Star express” turi vienintelį biurą Vilniuje, Stulginskio g. 4/ Smetonos g. 7. Kituose miestuose filialų nėra, tačiau ateityje agentūra planuoja plėstis.

Šiame padalinyje vyksta visa administracija ir įmonės valdymas. Taip pat čia užsakomos ir parduodamos turistinės kelionės. Čia organizuojama visa įmonės veikla, rengiama darbo strategija, rūpinamasi reklama, tvarkoma visa buhalterinė ir finansinė apskaita, organizuojamos turistinės poilsinės ir pažintinės kelionės, bendradarbiaujama su užsienio partneriais: užsakomi viešbučiai, perkami kelionių rinkiniai, lėktuvų bilietai. Taip pat šiame padalinyje tvarkomas internetinis puslapis ir vykdomi užsakymai bei pardavimai, ruošiami stendai dalyvaujant įvairiose turizmo parodose, rengiami seminarai, susirinkimai.

Įmonės veikloje labai svarbus aspektas yra darbuotojai. Jų profesionalumas lemia įmonės darbo kokybę. Kadangi kelionių agentūroje yra vykdomas asmeninis pardavimas, klientų aptarnavimo kokybė lemia vartotojų pasirinkimą – naudotis agentūros paslaugomis ar ne.

UAB “Star express” vadovauja direktorė, taip pat dirba finansistė, vadybininkė, konsultantė, pardavimų vadovė, rezervacijų skyriaus vadovė ir kelionių vadovai.

Kiekvienam iš įmonės darbuotojų yra nurodytos atitinkamos pareigos, kurios suformuluotos ir tiksliai surašytos pareiginės instrukcijos dokumentuose. Remiantis šiuo dokumentu yra vertinama darbo kokybė. Kiti dokumentai naudojami darbo valdymo srityje yra darbo sutartis ir materialinės atsakomybės sutartis.

Pareiginė instrukcija aprašo pagrindines darbuotojo, užimančio tam tikrą darbo vietą (einančio tam tikras pareigas), funkcijas, darbuotojų teises ir pareigas, darbo atlikimo tvarką. Darbo vietų aprašymas yra pagrindinis įmonės darbo organizavimo būdas, visus darbus susiejantis su konkrečiomis darbo vietomis. Tinkamai tai atlikus, nelieka neišspręstų uždavinių, išvengiama jų dubliavimo, tinkamai paskirstoma atsakomybė ir valdžia. Darbo vietų aprašymas įpareigoja vadovą ir pavaldinį neperžengti jam suteiktų teisių ir pareigų ribos. Pareiginėje instrukcijoje rašomas darbo pavadinimas, darbuotojo vieta pareigų hierarchijoje, trumpas darbo aprašymas. Taip pat aprašomos asmeninės savybės, būtinos šiam darbui atlikti: išsilavinimas, profesinė patirtis ir specialus pasiruošimas, iniciatyvumas, sugebėjimas greitai orientuotis situacijoje, charakteris, sveikatos būklė, gebėjimas dirbti kolektyve. Remiantis pareiginėmis instrukcijomis, galima nustatyti, kaip kandidatas sugeba vykdyti numatytas funkcijas. (5)

Finansistė: tvarko buhalterinę ūkinę – finansinę apskaitą, vadovaudamasi Lietuvos respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, Finansų ministerijos patvirtintais dokumentais, steigėjo sprendimais, kitais teisės aktais bei nuostatais. Vykdo išankstinę finansų kontrolę remdamasi pateiktais dokumentais. Taip pat teikia apskaitos informaciją ir rengia ataskaitas įstaigos vadovui, auditoriams, asignavimų valdytojams, mokesčių administratoriams, valstybės ir savivaldybės institucijoms, tvarko įmonės grynųjų pinigų apskaitą, kasos dokumentus, pardavimų apskaitą. Tvarko firmos raštvedybą. Tvarko mokesčių apmokėjimo operacijas, yra atsakinga už įmonės darbuotojų atlyginimų išmokėjimą.

  • Turizmas Praktikos ataskaitos
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 28 puslapiai (5605 žodžiai)
  • Universitetas
  • Turizmo praktikos ataskaitos
  • Microsoft Word 60 KB
  • Praktikos ataskaita Star express kelionių agentūroje
    10 - 4 balsai (-ų)
Praktikos ataskaita Star express kelionių agentūroje. (2015 m. Birželio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/praktikos-ataskaita-star-express-kelioniu-agenturoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 14:24