Praktikos ataskaita transportavimo įmonė


Transporto praktikos ataskaita.

Praktikos tikslai. Praktikos uždaviniai. ĮVADINĖ DALIS. Uab „ Anykščių ratas “ charakteristika. Situacija rinkoje. Vidutinis krovinio svoris ir nuvažiuojamas atstumas ES šiek tiek paaugo. Alis Tarptautinių ir vietinių pervežimų santykis procentais. Vidutinis krovinio svoris 2014. tonomis Pokytis nuo 2013. proc. Vidutinis nuvažiuotas atstumas 2014. km. Pokytis nuo. Visa es. Makroaplinkos vertinimas. Politinė ir teisinė aplinka. Pagrindiniai teisės aktai. Ekonominė aplinka. Mikroaplinkos vertinimas. Artimiausi konkurentai yra. Pagrindiniai vartotojai yra. Ekonominė dalis tikslų sistema. Svarbiausi tiklai. Išlaidų struktūra. Transporto padalinys. Administracijos padalinys. Transporto sąnaudos. Atsarginės dalys. Degalai , tepalai. Finansinės sąnaudos. Bendra ekonominių rodiklių charakteristika. Paslaugų teikimo procesas įmonėje. Vadybos dalis. organizacijos valdymo schema. Oranizacijos struktūros tipas. Horizontalus ir vertikalus darbų pasiskirstymas. Įmonės valdymo strategija. Planavimo procesas įmonėje. Naudojamų planų rūšys ir jų sudarymo tvarka. Personalo darbuotojų organizavimo analizė. Darbuotojų sudėties analizė. Darbuotojų kaita. Darbuotojų paieškos ir atrankos organizavimas įmonėje. Darbuotojų atestavimo organizavimas. Darbuotojų mokymai ir kvalifikacijos tobulinimas. Vadovavimo darbuotojams analizė. Įmonės kultūros apibūdinimas. Vadovaujančių darbuotojų skaičius. Darbuotojų skatinimo sistema. Dominuojantys vadovavimo stiliai. Susirinkimų ir pasitarimų periodiškumas. Kokybės laidavimo sistema įmonėje. Marketingo dalis. Marketingo vieta įmonėje. Tiriamoji veikla įmonėje. Rinkos segmentas. Prekės ir paslaugos. Asortimento gylis ir plotis. Paslaugų kainų politika. Taikomos nuolaidos. Prekių ar paslaugų paskirstymo kanalai , pardavimų tarpininkai. Komunikacijos procesas įmonėje. Pardavimų rėmimas.


Praktika atlikau uždarojoje akcinėje bendrovėje „Anykščių ratas“. Praktikos trukmė 6 savaitės, nuo balanžio 27 d. iki birželio 7 d. Šią įmonę pasirinkau, nes tai yra viena iš didžiausių įmonių Anykščių mieste.

UAB „Anykščių ratas“ užsiima tarptautinių klientų paieška bei tarptautinių krovinių gabenimu. Man buvo labai įdomu sužinoti kaip vyksta tarptautiniai pervežimai, kaip yra ruošiamos finansinės ataskaitos, tvarkoma apskaita bei krovinių dokumentai.

Atitikties sertifikatas (išduoda šalies įmonė, kad vežėjas galėtų įvežti į šalį tai įmonei tokį krovinį) sertifikato gavimu rūpinasi gavėjas.

3. Kaip suteikti pirmają pagalbą nukentėjusiam nuo tos medžiagos;

4. Ką daryti kilus gaisrui, kokias gesinimo priemones naudoti, kaip išvalyti aplinką;

CMR važtaraštį pridedu 1 priede.

Tam, kad pradėti savo veiklą įmonės savininkas turėjo užregistruoti „Anykščių ratas“ valstybės įmonių registrų centre, 2000 metais lapkričio 29d. buvo išduotas pažymėjimas liudijantis veiklos pradžią (žr. priedas 2).

Taip pat įmonė yra pridėtinės vertės mokėsčio mokėtoja PVM ir turi tai patvirtinanti pažymėjimą (žr. priedas 3), bei vadovaujantis Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatymo ir VMI prie FM viršininko 2001-06-27 įsakymu Nr. 159 (Žin., 2001, Nr. 56-2014; 2009, Nr. 106-4459), kai Lietuvos subjektas ( šiuo atvėju juridinis asmuo UAB „Anykščių ratas“), gaunanti pajamas iš užsienio valstybės, su kuria yra sudaryta ir taikoma Dvigubo apmokestinimo išvengimo sutartis, nustatytos mokesčių lengvatos, Lietuvos Respublikos mokesčių administratoriaus yra patvirtinta, kad UAB „Anykščių ratas“ yra Lietuvos rezidentas sutarties tikslams.

Galėčiau pasakyti, kad įmonė vykdo tikrai teisėta veiklą ir atsižvelgia i visus įstatymus bei kodeksus, kaip ir europinius taip ir Lietuvos.

Kt tarptautinės sutartys/ istatymai ir kt. normaniai teises aktai reguliuojantys tarptautinė prekybą, intelektines nuosavybę, patentus ir t.t

Šalies BVP augimas – tai vienas iš pagrindinių makroekonomikos rodiklių, liudijančių šalies ekonomikos augimą. Kuo didesni BVP augimo tempai, tuo labiau šalies išsivystymo lygis nuo besivystančių šalių artėja prie išsivysčiusių šalių. Tai nulemia šalies tarptautinės prekybos rodiklius.

Diagramoje galima pastebėti, kad krovinių pervežimas kelių transportu auga ir lyginant 2015 metų pirmą ketvirtį su 2014 metų pirmu ketvirčiu išaugo 3,31 proc.

UAB „Anykščių ratas“ konkurentų yra labai daug ir ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio šalyse. Lietuvoje veikia begalės tarptautinių pervezimų įmonių, bet UAB „Anykščių ratas“ išlieka konkurencinga, ambicinga ir turi tikslą plėstis. UAB „Anykščių ratas“ įsikūrusi Anykščių mieste, kuris tikrai nėra didelis nei savo plotu, nei gyventojų skaičiumi, todėl vietinių konkurentų neturi. Kadangi tai yra tarptautinių pervežimų įmonė, jos konkurentai yra visos Lietuvos transportavimo įmonės.

Kiekviena iš jų norėdama užimti didesnę rinkos dalį ir joje įsitvirtinti, išlaikyti esamus ir pritraukti naujus klientus didžiausią dėmesį sutelkia į kokybišką paslaugos suteikimą: kad užsakymas būtų įvykdytas laiku, krovinys būtų pristatytas nesugadintas, be pakitimų, vežamas kvalifikuotų vairuotojų techniškai tvarkinga transporto priemone ir t.t. Todėl galima teigti, kad visos krovinius kelių transportu vežančios įmonės, nepriklausomai nuo jų dydžio, įsikūrimo vietos, yra konkurentės tarpusavyje.

UAB „Anykščių ratas“ su 50 proc. vartotojų dirba 10 metų ir daugiau, likusi dalis nauji užsakovai. Užsakovai atlieka tarpininko paslaugas tarp prekės užsakovo ir vežėjo, todėl UAB „Anykščių ratas“ nereikia tiesiogiai komunikuoti su užsakovu. Tarpinės įmonės ir yra įmonės vartotojai, kurie gauna užsakimus ir juos perduota UAB „Anykščių ratui“. Pagrindiniai vartotojai yra:

Praktikos ataskaita transportavimo įmonė. (2016 m. Vasario 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/praktikos-ataskaita-transportavimo-imone.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 21:56