Praktikos ataskaita turizmo įmonėje


Turizmo praktikos ataskaita. Įvadas. Organizacijos charakteristika. Organizacijos personalas. Uab „vistus“ veiklos planavimas, organizavimas. , ir kontrolė. Įmonės veikla. Kelionių agentūros „vistus“ teikiamos paslaugos. Kelionės. Bilietai ir jų rezervavimas. Kitos paslaugos. Draudimas. Viešbučių rezervavimas. Automobilių nuoma. Kelionės čekis – dovana. Vizos. Pagrindiniai įmonės veiklos rodikliai. Įmonės marketingas. Reklama. Įmonės kainų politika. Praktikos tikslai ir atlikti darbai. Išvados ir pasiūlymai.


Kelionių agentūros patalpos yra didelės, be pagrindinės salės kur aptarnaujami klientai, yra dar du dideli kabinetai. Visa tai ateities planams. Direktorius planuoja teikti ir kitas paslaugas. Tokias kaip konferencijų, seminarų organizavimas, verslo įmonių aptarnavimas, užsienio svečių sutikimas, aptarnavimas ir pan. Visą šį planą direktorius ketina įgyvendinti. Tam tikslui bus sukurta nauja darbo vieta, kadangi reikės žmogaus, kuris tvarkytų konferencijų, seminarų reikalus, bendrautų su užsakovais, parinktų vietą konferencijai ir t.t. taigi, direktorius turi nemažai įdėjų ir visas pastangas deda, kad jas įgyventintų.

Praktikos ataskaita turizmo įmonėje. (2013 m. Balandžio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/praktikos-ataskaita-turizmo-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 14:05