Praktikos ataskaita: UAB „DPD Lietuva“ - finansų skyriuje


Finansų praktikos ataskaita.

Įvadas. Bendra informacija apie įmonę. Įmonės korporatyvinė filosofija. Įmonės valdymas. Produktai ir paslaugos. Finansų valdymas "DPD Lietuva" įmonėje. UAB "DPD Lietuva" mokumo ir likvidumo rodikliai. Mokumo rodikliai. Likvidumo rodiklia. Skaičiavimų įvertinimas. Išvados. Litratūros sarašas. Priedai.


Per ketverius studiju metus studentai susipažista su savo mokslo sryties dalykais, gauna teorinių žinių, bet kad jie galėtu šias žinias panaudoti ateityje, jos turėtu buti užtvirtinamos praktikoje. Dėl šios priežasties studentai truri atlikti praktiką įmonėje, kurioje galėtu panaudoti savo teorines žinias ir jas įsisavinti.

Šiame darbe bus kalbama apie UAB "DPD Lietuva" įmonę, kurioje atlikau praktiką. Praktikos vieta buvo finasų skyriuje, tai leido iš arčiau susipažinti su įmonės finansų valdymu.

Praktikos ataskaitos tikslas. Pristatyti įmonę, išnagrinėti UAB "DPD Lietuva" įmonės pagrindinius finansų valdymo principus, tikslus ir funkcijas ir apskskaičiuoti bei įvertinti įmonės mokumo ir likvidumo rodiklius.

Apibūdinti organizaciją, kurioje atliekama praktika, išnagrinėti jos aplinką, bendrus finansų valdymo principus.

Išnagrinėti finansų valdymo tikslus ir funkcijas, išryškinti finansinės informacijos valdymo svarbą, finansų valdytojo atsakomybę.

Susipažinti kaip praktiškai sprendžiami finansų prognozavimo bei valdymo neapibrėžtumo sąlygomis klausimai.

Darbo metodika. Praktika UAB "DPD Lietuva" įmonėje, literatūros analizė, įmonės metinių ataskaitų analizė.

Šiandien DPD tinklas pasižymi įspūdingu našumu ir yra viena iš pirmaujančių siuntų paslaugas teikiančių kompanijų Europoje. DPD tinklas kasdien pristato virš 2,5 milijonų siuntų, turi daugiau nei 24 000 darbuotojų, aptarnaujančių 300 000 klientų, 18 000 automobilių parką bei 800 terminalų išsidėsčiusių daugiau nei keturiasdešimtyje šalių. Būdama viena iš Europos lyderių, siuntų pervežimo srityje, DPD nuolat stengiasi išlaikyti kuo aukštesnės kokybės standartus tenkinant klientų poreikius, kad siunčiamos siuntos kelionės tikslą pasiektų greitai ir saugiai.

DPD tinklą Lietuvoje atstovauja UAB „DPD Lietuva“, kuri yra B2B (angl. business to business – verslas verslui) paslaugos lyderė vietinėje rinkoje. Lietuvos pagrindiniuose miestuose veikia 13 įmonės terminalų, kuriuose yra rūšiuojamos siuntos, kasdien apie 350 kurjerių klientams pristato vidutiniškai 27000 pakuočių, siuntos pristatomos ne tik Baltijos valstybių ribose (Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje), bet ir Europos sąjungoje bei už jos ribų.

Nuosekli plėtra/aplinkosaugos plėtra - įmonė įsipareigoja aplinkai, darbuotojams bei visuomenei;

Efektyvumas - įmonė vysto savo transporto sistema, kad galėtu pasiūlyti savo klientams geriausia kokybę už mažiausia kaina;

Išlaikyti rinkos lyderio pozicijas ir padidinti rinkos dalį, teikiant aukščiausios kokybės paslaugas bei inovatyvius sprendimus;

Didinti pardavimus esamiems ir naujiems klientams, pasiūlant naujų paslaugų ir produktų;

Užtikrinti pelningą Įmonės vystymasi, optimizuojant operacinius procesus, investuojant į naujas technologijasnbei ieškant naujų plėtros galimybių;

Kaip jau buvo minėta, UAB „DPD Lietuva“ yra pavaldi Prancūzijos įmonei „Geopost“. Tuo tarpu UAB „DPD Lietuva“ generalinis direktorius vadovauja visoms Baltijos šalims – Lietuvai, Latvijai, Estijai (žr. 2 paveikslą). UAB „DPD Lietuva“ susideda iš operacijų, klientų aptarnavimo, juridinio, personalo, finansų, informacinių technologijų bei pardavimų ir marketingo skyrių, kurie itin glaudžiai bendradarbiauja tarpusavyje sprendžiant kasdienes problemas. Operacijų skyrius yra atsakingas už terminalų, kuriuose yra rūšiuojamos siuntos veiklą. Beje, verta paminėti, kad terminaluose dirbantys kurjeriai bei transportas priklauso partneriams (subkontraktoriams), o pačios terminalų patalpos yra nuomojamos. Visą rūpimą informaciją apie išsiųstas siuntas, jų surinkimą ir pristatymą klientai gali sužinoti kreipdamiesi į klientų aptarnavimo skyrių. Juridinis skyrius tvarko visą teisinę informaciją, susijusią su klientų teisėmis, įsipareigojimais, skolų iš klientų išieškojimu, nusiskundimais ir pan. Personalo skyrius yra atsakingas už naujas darbuotojų atrankas, jų įdarbinimo procesą, ruošia darbuotojų apklausos anketas, veda darbuotojų darbo laiko apskaitą, rūpinasi darbo saugos reikalavimais. Finansų skyrius organizuoja įmonės buhalterinę apskaitą, rengia finansines ataskaitas, atsako už jų teisingumą. Informacinių technologijų skyrius užtikrina, kad įmonės, bei įmonės klientų naudojamos kompiuterinės programos, tokios kaip „DPD Self Service Application“ (klientų savitarnos programa), veiktų sklandžiai ir greitai. Taip pat šis skyrius inicijuoja naujų programų kūrimą, kurios palengvina kitų UAB „DPD Lietuva“ skyrių darbą. Pardavimų ir marketingo skyrius šioje įmonėje yra sujungtas tačiau funkcijos skiriasi. Pardavimų skyrius yra atsakingas už sutarčių su klientais sudarymą, specialių kainoraščių kūrimą, duomenų suvedimą į sistemas, seminarų rengimą, kuriuose stambesni klientai apmokomi kaip naudotis siuntų registravimo programomis, tuo tarpu marketingo skyrius vykdo veiklą, susijusią su marketingo strategijos kūrimu, naujų idėjų generavimu, daro rinkos tyrimus, analizuoja konkurencinę aplinką bei kt.

  • Finansai Praktikos ataskaitos
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Jolanta
  • 21 puslapis (3676 žodžiai)
  • Universitetas
  • Finansų praktikos ataskaitos
  • Microsoft Word 184 KB
  • Praktikos ataskaita: UAB „DPD Lietuva“ - finansų skyriuje
    10 - 3 balsai (-ų)
Praktikos ataskaita: UAB „DPD Lietuva“ - finansų skyriuje . (2017 m. Gegužės 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/praktikos-ataskaita-uab-dpd-lietuva-finansu-skyriuje.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 21 d. 01:16