Praktikos atsaskaita Matematika II kursas


Pedagogikos praktikos ataskaita. Praktikos ataskaita. Stebėtų pamokų analizės. Pamokos analizė. Kokie buvo pamokoje pasirinkti mokymo ir mokymosi metodai ir būdai ? Ar tinkami pagal vaikų amžių. Ar tinkamai atsižvelgiant į mokinių grupės , mokinių individualias savybes buvo parinkta mokomoji ir mokymosi medžiaga. Ar mokytojas pateikia užduotis , kurios atskleidžia temos turinį , plėtoja mokinio žinias ir gebėjimus , jų interesus ir patirtį ? Kokias. Kurios užduotys skatina kiekvieną mokinį mąstyti ir tobulėti. Ar mokiniai aktyviai dalyvavo mokymosi procese ? Kaip buvo skatinimas jų aktyvumas. Ar mokytojas pateikia užduotis , kurios ugdo kiekvieno mokinio' nuostatą mokytis ? Kokias. Ar mokytojas kuria mokymo aplinką , kuri padėtų skleistis kiekvieno mokinio žinioms , gebėjimams ir nuostatoms ? Kaip ? Kokie įsivertinimo būdai naudoti pamokoje ? Ar naudotas įsivertinimas skatino mokinių motyvaciją.


Kaip organizuota pamokos pradžia? Ar mokiniai sudominti būsima veikla? Kaip? Ar atitinka sudominimas mokinių amžių?

Pamokos pradžioje mokiniai sudominami pamokos tema, mokytoja paklausia kas iš vaikų yra buvę atrakcijonų parke. Ši tema atitinka mokinių amžių, nes visiems yra labai ydomu, daugelis jau yra buvę atrakcijonuose ir nori pasidalinti savo patirtimi.

Ar supažindinami mokiniai su mokymosi uždaviniais? Kokie jie? Ar išskirtas uždavinys bendrųjų gebėjimų ugdymui? Ar suprantamai mokymosi uždaviniais suformuluoti pagal mokinių amžių?

Mokiniai yra supažindinami su mokymosi uždaviniais. Prisiminti ir mokėti skaičiuoti pinigus bei laiką. Mokytoja uždavinius formuluoja pagal mokinių amžių, suprantamai.

Ar išryškėjo pamokoje mokinių kūrybiškumo skatinimas? Kaip? Ar pamokoje sudarytos sąlygos mokinių saviraiškai? Kaip?

Mokinių vaizduotė buvo lavinama skatinant juos įsivaizduoti atrakcijonų parką. Nors ne visi vaikai spėjo išreikšti save, tačiau galimybė tam suteikta buvo.

Ar mokytojas skiria užduotis, atitinkančias mokinių pasiekimų lygį (diferencijuotos užduotys)? Kokias?

Mokytoja skiria atitinkančias mokinių lygį užduotis, tačiau jų nediferencijuoja, stipresniems mokiniams nepateikė papildomų užduočių, o silpnesniems niekuo nesistengė padėti papildomai.

Kokia mokytojo kalbos kultūra?

Mokytoja kalba taisyklingai, bendrine lietuvių kalba.

Mokytoja nekuria palankios aplinkos skleistis kiekvieno mokinio žinioms, nes gabesni vaikai labai ilgai laukia kol kiti bendraklasiai atliks užduotį, o silpnesniems vaikaims nepaaiškina uždoties smulkiau.

Kokie vertinimo būdai naudoti pamokoje? Ar naudotas vertinimas skatino mokinių motyvaciją?

Mokiniai vertinami lipdukais, tačiau neatrodo, kad tai juos labai motyvuotų, nes kai kurie net neima tų lipdukų iš mokytojos. Vaikai taip pat patys save įsivertina „savęs įsivertinimo“ lentoje klijuodami gėlytes: Gerai, stengiuosi, turėčiau pasistengti.

Praktikos atsaskaita Matematika II kursas. (2015 m. Balandžio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/praktikos-atsaskaita-matematika-ii-kursas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 18:19