Praktikos darbas Utenos Autobusų parkas


Logistikos praktikos ataskaita. Įvadas. UAB „Utenos autobusų parkas“ veiklos pristatymas. Apskaitos ir finansų skyriaus veikla. Transporto skyrius. Personalas. Rinkos analizė ir konkurencija. UAB „Utenos autobusų parkas“ SSGG analizė. Svarbiausi sektoriaus veiklą reglamentuojantys teisės aktai. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros sąrašas.


Uždaroji akcinė bendrovė Utenos autobusų parkas: K. Donelaičio 30, 28141 - Utena. Utenos autobusų stotis: A.Baranausko 7, 28141 - Utena.

Utenos autobusų parkas siūlo šių autobusų nuomą išvykai į užsienio šalis:

Įstojus į Europos Sąjungą susidarė dar stipresnė konkurencija tarp vežėjų, kadangi iš keleto

vartojamąsias savybes. Taigi, mūsų transporto įmonėms tenka susidurti su vis aštresne konkurencija, kas skatina efektyviau paskirstyti turimus resursus. Kadangi maršrutas yra prekė, vežėjams ji turi būti parduodama kuo palankesnėmis užsakovui sąlygomis. Pagal Europos ekonominės bendrijos reikalavimus visas reguliarusis transportas turi dirbti rentabiliai, be to, konkurso sąlygomis. Visi dirbantys vežėjai turi darbuotis vienodomis sąlygomis, nepriklausomai nuo įmonės priklausomybės ar statuso.

UAB „Utenos autobusų parkas” yra sena bei patyrusi įmonė, bet be jokios abejonės dirbanti efektyviai.

3. Priemiestiniai maršrutai yra pritaikyti keleiviams vežti į sodus bei užtikrinti priemiesčio žmonių bent minimalų susisiekimą. Kadangi maršrutų žymiai sumažinti iš esmės neįmanoma, reikia atnaujinti turimą techniką, kad įmonės ištekliai būtų naudojami ekonomiškai, parinkti mažesnės ar didesnės talpos autobusus vienam ar kitam maršrutui. Reikia prašyti didesnių dotacijų ir kompensacijų, kas padengtų įmonės patiriamus nuostolius.

4. Parko atliekami priemiesčio ir tarpmiesčio vežimai yra nuostolingi, tačiau tarptautiniai bei miesto maršrutai neneša nuostolio. Tarpmiestiniai vežimai yra pelningi, nes maršrutai yra konkurencingi, naudojami ekonomiška technika, kurios eksploataciniai rodikliai palankūs. Miesto maršrutų apmokėjimas pagal faktinę ridą yra palankus parkui, kadangi atisiskaitoma už faktiškai suteiktas paslaugas.

5. Būtinas parko puslapis internete, kuriame būtų patalpinta informacija apie autobusų išvykimą ir atvykimą, bilietų kainą, bendrovės teikiamas paslaugas ir t.t. Toks puslapis palengvintų darbą informacijos tarnyboms ir klientas greičiau gautų jį dominančią informaciją. Šiuo metu veikiantis Utenos autobusų parko puslapis nėra iki galo informatyvus, kadangi nėra išnaudotos visos tokio puslapio teikiamos galimybės.

Praktikos darbas Utenos Autobusų parkas. (2014 m. Spalio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/praktikos-darbas-utenos-autobusu-parkas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 12:41