Pratimai nėščiosioms


Medicinos konspektas. Pratimai nėščiosioms , II , III trimestre Pratimas II III. Kvėpavimo pratimai.


P.p Stovima nugara atsirėmus į sieną, kojos pečių plotyje. Slysti siena žemyn(tūpti) lenkiant kojas iki tol, kol patogu, po to kyla aukštyn (keliai neturi išlysti toliau kojų pirštų. Pratimą kartoti bent 4 kartus.

P.p. Stovima ant keturių, atsiremti į žemę sulenktais kelėnais ir ištiestomis rankomis. Nugara turi būti atpalaiduota . Įkvėpk ir atsipalaiduok, iškvėpdama pasislink liemeniu į priekį, kol pajusi, kaip įsitempia nugara ir pilvas. Pabūti tokioje pozoje 5s. tada iškvėpti, grįžti į pradinę padėtį ir atsipalaiduoti. Pakartok 4–5 kartus.

P.p gulima ant kairiojo šono, kairę ranką pakišti po galva, o dešinę ištiesk į priekį ir atremk ja į grindis, kad lengviau išlaikyti kūno padėtį. Įkvėpti ir atsipalaiduoti. Iškvėpiant ir nelenkiant kelio lėtai pakelti dešinę koją į viršų. Sulenkta turi būti tik pėda. Iškvėpti ir lėtai nuleisti koją. Pakartoti tą patį ir atsigulusi ant kito šono. Kartok 8–10 kartų.

P.p Gulima ant kairiojo šono, galvą atremti į kairiosios rankos delną, ranka sulenktą per alkūnę, dešinė ranka prie krūtinės, kairė koja tiesi, pirštai žiūri į save. Dešinę koją, sulenktą per kelio sąnarį atitraukti klubų aukštyje, įtempti sėdmenis. Koją leisti lėtai. 3 serijos po 15 kartu, priklausomai nuo savijautos.

  • Medicina Konspektai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 7 puslapiai (1252 žodžiai)
  • Medicinos konspektai
  • Microsoft Word 14 KB
  • Pratimai nėščiosioms
    10 - 8 balsai (-ų)
Pratimai nėščiosioms. (2015 m. Lapkričio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/pratimai-nesciosioms.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 14:14