Pratimai nugarai


Sveikatos aprašymas.

Pratimai radikulopatijai nugarai pratimai gulint ant nugaros. Pratimai gulint ant pilvo. Pratimai su kamuoliu. Pratimai su mažu kamuoliuku. Pratimai po kelio sąnario artrozei gulint ant nugaros. Pratimai su dideliu kamuoliu. Pratimai su elastine guma. Pratimai po peties ankštumo sindromo atsistojus. Pratimai su lazda. Pratimai po insulto Pratimai sėdint ant kėdės. Pratimai su mažu kamuoliuku atsisėdus. Pratimai su gimnastikos kamuoliu ,, Pupa ‘‘.


Pradinė padėtis gulint ant nugaros. Braukti kulnu per grindis ir lenkti koja per kelį ir tiesti, po to su kita koja.

Pradinė padėtis gulint ant nugaros. Viena koja sulenkta, su kita minti dviratį, po to apkeisti kojas. Minti į priekį.

Pradinė padėtis gulint ant nugaros. Kojos ištiestos, rankos virš galvos prie ausų ištiestos. Tempti priešingą ranką priešingą koją ir po to kitą.

Pradinė padėtis gulint ant pilvo, kojos ištiestos suglaustos ,rankos po smakru, lenkti tiesti kojas per kelius.

Pradinė padėtis gulint ant pilvo, kojos suglaustos, sulenktos per kelius ,rankos po smakru, kelti sulenktą koją į viršų po to kitą, pėdos į save.

Pradinė padėtis gulint ant pilvo. Kojos ištiestos, rankos virš galvos prie ausų ištiestos. Tempti priešingą ranką priešingą koją ir po to kitą.

Pradinė padėtis gulint ant pilvo, rankos po smakru, braukti koja pagal kilimėlį per šoną ir lenkti per kelį, ir grįžti į pradinę padėtį. (Varlytė).

Pradinė padėtis keturpėsčia, rankos pečių plotyje. Rankos palieka vietoje galva žiūri žemyn ir sėstis ant kulnų ir grįžti į pradinę padėtį.

Pradinė padėtis keturpėsčia, rankos pečių plotyje. Tiesti priešingą koją, priešingą ranka ir grįžti į pradinę padėtį. (Kregždutė)

Pradinė padėtis keturpėsčia, rankos pečių plotyje. Atitraukti į šoną sulenktą koją, vieną po to kitą.

Pradinė padėtis keturpėsčia, rankos pečių plotyje. Braukti kelį per grindis ir siekti priešingą ranką. Po to su kita puse.

Pradinė padėtis gulint ant nugaros, pasidėjus kojas ant kamuolio kelti dubenį.

Pradinė padėtis gulint ant nugaros, pasidėjus kojas ant kamuolio, vieną koją nukelti tiesią , po to užkelti ,o po to kitą koją.

Pradinė padėtis gulint ant nugaros, pasidėjus kojas ant kamuolio, lenkti kojas per kelius ir pritraukti kamuolį, po to tiesti kojas ir ridenti kamuolį prie savęs.

  • Sveikata Aprašymai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • Gintare
  • 6 puslapiai (1755 žodžiai)
  • Kolegija
  • Sveikatos aprašymai
  • Microsoft Word 22 KB
  • Pratimai nugarai
    10 - 2 balsai (-ų)
Pratimai nugarai. (2016 m. Lapkričio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/pratimai-nugarai.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 18 d. 03:37