Pratimai nugaros raumenų stiprinimui


Kūno kultūros savarankiškas darbas. Įvadas. Pratimai nugaros raumenims stiprinti. Išvados. Naudota literatūra.


•Sveikas raumuo yra stiprus ir elastingas. Todėl reikia ne tik stiprinti raumenis, bet ir atlikti tempimo pratimus, kurie gerina elastines raumenų savybes.

•Stuburo raumenys stipriau reaguoja į pratimus, nugarai esant natūralioje-horizontalioje padėtyje. Tuo tarpu vyksta ne tik raumenų stiprinimas, bet ir aktyvaus dinamiško darbo metu mūsų sudėtinga stuburo raumenų sistema „suranda ir priima“ natūralią, taisyklingą ir neskausmingą padėtį.

•Suaktyvėja kraujotaka ir medžiagų apykaitą stuburo smegenų nervų srityje. Dėl cikliško suspaudimo ir ištempimo mankštos metu suaktyvėja medžiagų apykaita ir tarpslankstelinių diskų hidratacija, kad gerina jų elastingumą ir užkerta kelią druskų nusėdimui. Didėja slankstelių judėjimo diapazonas, gerėja bendras stuburo lankstumas.

Pratimai nugaros raumenų stiprinimui. (2014 m. Lapkričio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/pratimai-nugaros-raumenu-stiprinimui.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 05:04