Pratimai rankų, pečių ir krūtinės raumenims stiprinti (2)


Pratimai ranku raumenims. Kaip sustiprinti ranku raumenis.

Kūno kultūros savarankiškas darbas. Įvadas. Krūtinės raumenų lavinimo pratimai ir jų ypatumai. Pratimai krūtinės raumenims stiprinti. Pratimas – palengvinti atsispaudimai. Svarelių kilnojimas. Svarelių kėlimas iš už galvos. Pratimai pečių raumenims stiprinti.


Mintis, kas žmogui reikia judėti, nėra nauja, nes biologinė žmogaus prigimtis reikalauja tam tikro fizinio aktyvumo. Deja, šiandien dėl informacinių technologijų diegimo, ekonominio ir socialinio lygio kilimo spartėjant gyvenimo tempui, daugėjant stresų, esant dideliam protiniam krūviui, fizinis aktyvumas mažėja, dėl to kyla grėsmė žmonių sveikatai. Be to, nemaža dalis Lietuvos gyventojų, tarp jų ir jaunimo, net nežino, koks fizinis aktyvumas ir krūvis rekomenduojamas. Dauguma neturi lėšų lankyti modernius klubus, o paprastų būdų, kaip stiprinti sveikatą nežino. Nors vis labiau suprantame, kad judėti – sveika, tačiau pakankamai judančių vis mažėja.

Pratimai rankų, pečių ir krūtinės raumenims stiprinti (2). (2014 m. Gegužės 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/pratimai-ranku-peciu-ir-krutines-raumenims-stiprinti-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 10:22