Pratimai rankų, pečių ir krūtinės raumenims stiprinti


Kūno kultūros referatas. Įvadas. Kaip pradėti tinkamai sportuoti. Apšilimas. Pratimai rankų, pečių lanko, krūtinės raumenims stiprinti. Pratimai su svarmenimis viršutinės kūno dalies raumenims stiprinti. Išvados. Literatūra.


1.Išanalizavus pratimus pečių, rankų ir krūtinės raumenims stiprinti, pradžioje reikėtų nepradėti iškarto atlikti pratimų, nes reikia pirmiausiai apšilti, atlikti apšilimo pratimus. Apšilimo pratimus reikia atlikti, todėl kad nepatemptų raumenų ar nepatirtų traumų, kurios vėliau trukdytų sportuoti žmogui.

2.Efektyviausi pratimai rankų, pečių ir krūtinės raumenims stiprinti yra atsispaudimai į sieną arba atremtis ant žemės sulenkus ir pakėlus kojas. Taip pat toks pratimas, kuris daromas atsisėdus ir ištiesus rankas ir jomis daromi mostai į šalis arba toks pats pratimas gali būti daromas su sulenktomis rankomis.

  • Kūno kultūra Referatai
  • 2014 m.
  • 13 puslapių (1437 žodžiai)
  • Kūno kultūros referatai
  • Microsoft Word 561 KB
  • Pratimai rankų, pečių ir krūtinės raumenims stiprinti
    10 - 4 balsai (-ų)
Pratimai rankų, pečių ir krūtinės raumenims stiprinti. (2014 m. Vasario 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/pratimai-ranku-peciu-ir-krutines-raumenims-stiprinti.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 08:14