Pratimai su svareliais


Pratimai rankoms su svareliais. Pratimai rankoms su svarmenimis. Peciu lanko pratimai. Pratimai su svareliais rankoms. Pratimai su svarmenimis. Sportas su svareliais. Pratimai su svarmenimis rankoms. Ranku pratimai tvirtinti. Treniruote su svareliais. Svareliu kilnojimo pratimai.

Kūno kultūros referatas. Įvadas. Jėgos treniruotės - grožiui ir sveikatai. Pratimai su svarmenimis viršutinės kūno dalies raumenims stiprinti. Pratimas rankoms ir pečių lanko raumenims stiprinti. Pratimas bicepsams stiprinti (kūjo kilnojimo judesiai). Svarmenų išspaudimas abiem rankomis (pratimas pečių raumenims tvirtinti). Svarmenų kėlimas į šalis (pratimas pečių ir viršutiniams nugaros raumenims stiprinti). Svarmenų kėlimas pirmyn (pratimas pečių raumenims stiprinti). Rankos tiesimas atgal (pratimas tricepsams stiprinti). Rankos lenkimas ir tiesimas (pratimas tricepsams stiprinti). Lengvi pilateso pratimai. Mostai pasilenkus (tricepsų, pilvo raumenų ir kojų pratimas). Kvėpavimo pratimas su svareliais (krūtines, sėdmenų, rankų ir pakinklių sausgyslių pratimas). Rombo formos apkabinimas (pečių ir nugaros pratimas). Įtūpstai su apkrova (pečių, nugaros, pilvo raumenų ir kojų pratimas). Išvados. Literatūros sąrašas.


Mintis, kad žmogui reikia judėti, nėra nauja, nes biologinė prigimtis reikalauja tam tikro fizinio aktyvumo. Dėja, šiandien, spartėjant gyvenimo tempui ir didėjant protiniam krūviui, fizinis aktyvumas mažėja. Dėl šios priežasties kyla grėsmė sveikatai. Be kita ko, nemažai žmonių, o ypač jaunimas, net nežino, koks fizinis krūvis rekomenduotinas. Nors galbūt ir dažnai susimąstome, kad judėjimas – tai sveikata, tačiau pakankamai sportuojančiųjų gretos nedidelės. Gera fizinė savijauta priklauso nuo to, kaip veikia širdis, inkstai bei kiti organai, taip pat nuo fizinio pajėgumo, gyvenimo kokybės, ar nevargina ligos, ar neturime traumų ir pan. Gera fizinė savijauta padeda bendrauti su aplinkiniais, dirbti komandoje, padeda užmegzti naujas pažintis, gerina mūsų išvaizdą ir padeda įgyvendinti mūsų siekius. Gera psichologinė savijauta skatina darnų vystymąsi, padeda įveikti stresą ir įtampą, didina gyvenimo džiaugsmą, pasitikėjimą. Todėl, kad pajėgtume atlaikyti didžiulį gyvenimo diktuojamą tempą ir gebėtume kuo ilgiau būti darbingi, turime nuolat rūpintis savo fizine ir dvasine darna.

Fizinis aktyvumas yra puiki kūno kultūros ugdymo priemonė. Jo dėka stipriname sveikatą, išliekame jaunatviški ir energingi. Rūpintis savo kūnu, ugdyti judesių koordinaciją, jėgą, ištvermę, stiprinti funkcines organizmo galias privalome visą gyvenimą. Fizinis ugdymas yra viena sudedamųjų visapusiškos asmenybės formavimo dalių. Jis neatsiejamas nuo dorovinio, estetinio, protinio ir darbinio lavinimo. Atskirai fizinis lavinimas gali būti analizuojamas tik teoriškai, o iš tikrųjų jis yra susijęs su visu žmogaus gyvenimu, veikla, darbu, mityba, aplinka ir kitais veiksniais. Fizinis ugdymas suprantamas kaip kryptingas veiksmas, fizinio išsivystymo ir fizinio pajėgumo gerinimas, fizinio tobulumo,sveikos gyvensenos ugdymo siekiamybė. Fizine veikla ne tik skatinamas poreikis judėti, teikiama žinių, įtvirtinami mokėjimai ir įgūdžiai, bet ir žadinamos teigiamos emocijos, ugdomos dorovinės nuostatos ir dorovingas elgesys, teigiami charakterio bruožai. Taip pat skatinamas organizmo tonusas, proto galių raida. Tinkamai naudojama ugdymo tikslams, ji tampa galinga visapusiškos asmenybės ugdymo priemonė.

Pratimai su svareliais. (2013 m. Sausio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/pratimai-su-svareliais.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 21:35