Pratimų pilvo presui ir nugaros ramenims stiprinti kompleksas


Pratimai pilvo presui stiprinti. Pratimų kompleksas pilvo presui. Pratimu kompleksas nugarai. Pilvo preso tempimo pratimai. Pilvo preso stiprinimas. Programa preso ugdymui. Tempimo pratimu kompleksas. Pratimai stiprinti nugaros raumenis. Lavinimo pratimai pilvo ramenims. Pilvo ir koju kuno kultura.

Kūno kultūros referatas. Įvadas. Atsisėdimas sulenktais keliais. Liemens tiesimas virš suolelio. Dešine alkūne siekti sulenktą kairės kojos kelį ir atvirkščiai. Kojų pritraukimas pakaitomis. Kojų pritraukimas. Kojų kėlimas pakaitomis gulint ant grindų. Atsisėdimas, gulint pakeltomis kojomis. Išvados. Literatūros sąrašas.


Kūno kultūra – svarbi bendrosios asmens ir visuomenės kultūros dalis, glaudžiai susijusi su kitomis jos sritimis, ypač su sveikatos stiprinimu ir sportu. Ji padeda siekti fizinės, psichinės ir dvasinės asmens darnos, stiprina įvairaus amžiaus žmonių sveikatą. Kūno kultūra atveria galimybę patirti išlavinto, stipraus, sveiko organizmo, kūno judesių grožio keliamą džiaugsmą, kuria prielaidas asmens saviraiškai ir savirealizacijai. Apimdama įvairias fizinio aktyvumo raiškos formas, kūno kultūra sudaro sąlygas asmeniui pažinti save ir ugdytis fizinę bei dvasinę ištvermę, reikalingą stresinėse, kritinėse situacijose, individualumą, tikėjimą sėkme siekiant fizinės ir dvasinės sveikatos. Sėkminga šiuolaikinės kūno kultūros sklaida neįmanoma be žinių apie sveiką gyvenseną, žmogaus organizmą ir veiksnius, laiduojančius darnų jo funkcionavimą, taip pat jo veiklą pažeidžiančius veiksnius bei būdus ir priemones, padedančias grąžinti organizmo darn¹. Kūno kultūros programa sudaro galimybź suvokti fizinio ugdymo psichologijos pradmenis, tautines kultūros tradicijas, objektyviau įvertinti savo polinkius, poreikius, gabumus ir veiksmingiau juos plėtoti. Kūno kultūra atveria moksleiviui galimybes plėtoti organizacinius gebėjimus: įsitraukti į mokyklos, šeimos, vietinės bendruomenės reikalų ir problemų, susijusių su sveikata ir sportu, svarstymą, ugdytis kritišką, pilietiškai brandų požiūrį į jas, pratintis pagal išgales praktiškai prisidėti prie šių klausimų sprendimo. Šiuo požiūriu kūno kultūra yra reikšmingas ugdytinio socialinės, pilietinės kultūros puoselėjimo veiksnys. Labai svarbus mokyklos veiklos baras yra koreguoti moksleivio fizinės raidos sutrikimus. Kūno kultūros pamokos, sporto renginiai, išvykos į gamtą, kuriose kartu su sveikais dalyvauja ir sutrikusio fizinio vystymosi bei turintys fizinę negalią moksleiviai, padeda jiems susigyventi, geriau suprasti vieniems kitus.

Komplekso tikslas – pilvo preso ir nugaros raumenų jėgos, ištvermės ir koordinacijos ugdymas. Atliekami pratimai tobulina jėgos ištvermę, gkiekvienas nori būti gražus ir stiprus. Žinoma, kad grožis daugiau priklauso nuo genų, tačiau stiprus galibūti kiekvienas. Taip pat žinoma, kad geriausiai raumenis lavina jėgos pratimai, kurių labai daug atliekasunkumų kilnotojai, gimnastai, imtynininkai, akrobatai, kultūristai. Šių sportininkų didelis raumenų reljefiškumas. Raumenys – tai nuostabus gamtos kūrinys. Tai variklis su naudingumo koeficientu, kuriam neprilygstanei viena mašina.

  • Kūno kultūra Referatai
  • 2011 m.
  • 8 puslapiai (826 žodžiai)
  • Universitetas
  • Kūno kultūros referatai
  • Microsoft Word 16 KB
  • Pratimų pilvo presui ir nugaros ramenims stiprinti kompleksas
    10 - 1 balsai (-ų)
Pratimų pilvo presui ir nugaros ramenims stiprinti kompleksas. (2011 m. Gegužės 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/pratimu-pilvo-presui-ir-nugaros-ramenims-stiprinti-kompleksas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 18:51