Prekė savigynos priemonė


Marketingo skaidrės.

“Gynėjas”. Idėja. Augantis smurtas ne paslaptis. Šiandien tai, darosi vis didesnė ir didesnė problema. Vartotojų poreikiai. Niekam ne paslaptis, šiandienos vartotojų poreikiai auga kosminiu greičiu. Panašios prekės. Šiuo metu, rinkoje yra panašių apsigynimo priemonių (pipirinių dujų balionėlis. “GYNĖJAS”. Prekės privalumai. Lengvai naudojama Aiškiai nufotografuoja užpuoliką Visiškai neutrolizuoja užpuoliką (30min). Potencialūs pirkėjai. Manome, kad mūsų prekę dažniausiai pirks moterys. Prekės nauda vartotojui. Kaip ir minėjau ankščiau šios prekės nauda vartotojui yra stulbinančiai didelė.


Niekam ne paslaptis, šiandienos vartotojų poreikiai auga kosminiu greičiu. Su komanda atlikus vartotojų poreikių tyrimus ir skaičiavimus - ko labiausiai vartotojai tikisi nusipirkę prekę?, pamatėme, kad labiausiai vartotojai tikisi efektyvaus ir greito prekės veiksmingumo. Mūsų parduodama prekė tenkins visus šiuos vartotų poreikius, su mūsų preke tiek moterys tiek vyrai galės jaustis saugiau, labiau pasitikėti savimi.

Šiuo metu, rinkoje yra panašių apsigynimo priemonių (pipirinių dujų balionėlis; elektrošokas), bet jos nėra tokios efektyvios ir modernios kaip mūsų prekė. Mes turime konkurentų, bet jų prekės nėra tokios veiksmingos ir efektyvios kaip mūsų prekė.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (282 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 387 KB
  • Prekė savigynos priemonė
    10 - 8 balsai (-ų)
Prekė savigynos priemonė. (2016 m. Kovo 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/preke-savigynos-priemone.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 20:27